Toon posts:

Status verbinding VPN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vista Business

Wanneer ik een VPN op zet maakt deze netjes verbinding.
Echter kan ik niet 123 zien of de verbinding nog actief is.
Bij XP kwam er een "netwerk icoontje" naast de tijd erbij.
Zo was het dus duidelijk dat er een extra verbinding was.
Wanneer je op de huidige LAN verbinding gaat staan dan kun je het wel zien dat hij ook een verbinding heeft met de VPN maar helaas niet in 1 oogopslag of ik moet wat vergeten.
Iemand een idee of dit mogelijk is?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zeg, ga jij eens heel snel naar Windows Clients toe ;)
Dit heeftnatuurlijk niets met netwerken te maken maar met een OS specifiek iets..

Verwijderd

Topicstarter
Oke oke we zijn verplaatst na verkeerd plaatsen van een topic, maar is er iemand die mij hierin verder kan helpen?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

Reptile209

- gers -

Staat er een vinkje op het eerste tabje (General) onder properties van je VPN bij "Show icon on the taskbar..."? :) En staat je VPN icon niet op always hide bij je taskbar properties?

edit:
Lezen, * Reptile209, gewoon lezen. Vista dus. Nevermind, hoewel ze dat misschien niet aangepast hebben, geen idee

[ Voor 26% gewijzigd door Reptile209 op 06-02-2007 07:13 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 07:11:
Staat er een vinkje op het eerste tabje (General) onder properties van je VPN bij "Show icon on the taskbar..."? :) En staat je VPN icon niet op always hide bij je taskbar properties?

edit:
Lezen, * Reptile209, gewoon lezen. Vista dus. Nevermind, hoewel ze dat misschien niet aangepast hebben, geen idee
Zou je wel zeggen dat er een "vink" mogelijheid moet zijn. Tenminste was in xp wel zo. Exchter kan ik hem in Vista Bus. niet vinden.

Zou lullig zijn geweest dat mijn vpn verbindingen als hidden werden weer gegeven, maar is niet het geval. Misschien nog mensen ideeen??