Foto's op beamer laten zien zonder pc

Pagina: 1
Acties:
  • 668 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik ben op zoek naar een apparaatje dat foto's op de beamer kan laten zien. Nu heb ik al rondgekeken en bijv. Sandisk heeft een Album Photo Viewer die je op de beamer aan kan sluiten. Echter hier kan ik geen informatie over vinden in wat voor resolutie deze de afbeeldingen naar de beamer stuurt. Als ik een pc op de beamer aansluit kan ik de foto's in hoge resolutie bekijken en zijn ze goed scherp maar dit wil/kan dus niet.

Ik heb ook al geprobeerd om het via de video uitgang van mijn D50 te doen maar dan is de resolutie ook heel laag.

Iemand een idee? Of iemand ervaringen met de Sandisk Album Photo Viewer? Of zijn er soortelijke apparaten op de markt met een hoge uitgangsresolutie? Die van Sandisk is volgens mij 640*480 en foto's worden dan niet heel scherp weergegeven denk ik.

Less is more

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:25

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Pinnacle show center of iets dergelijks ?

http://www.pinnaclesys.co...Player/ShowCenter+200.htm

Zit usb op waarmee je je camera kan aansluiten en ondersteunt HD resolutie...

Maar er zijn ook wel hdd spelers die dit kunnen..

• kickassmen
Bedankt, maar lijkt me iets teveel van het goede, maar ik hou hem in mijn achterhoofd.

Less is more

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

En als je je foto's op een CD/DVD-tje brandt en het op je DVD-speler afspeelt die je aan de beamer aansluit?

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02 13:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Hoe groot / duur mag de oplossing zijn dan?
Een notebook of sommige PDA's kunnen ook, maar is dat wel wat jij zoekt.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• kickassmen
Coach4All schreef op maandag 05 februari 2007 @ 12:54:
Hoe groot / duur mag de oplossing zijn dan?
Een notebook of sommige PDA's kunnen ook, maar is dat wel wat jij zoekt.....
niet te duur, een euro of 50. Ik zoek zoiets als een kaartlezer met tv out, alleen de tv out moet wel van een goede resolutie voorzien zijn.

Less is more

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:05
TV out zal je nooit hoge resolutie bieden, tenzij je praat over HD analoog uit.

[ Voor 39% gewijzigd door videodok op 05-02-2007 16:37 ]

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-02 22:03

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik zou voor een pc / laptop oplossing gaan. Altijd de hoogst mogelijke resolutie voor je beamer en een ontzettend groot aanbod aan software.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt voor hoge resoluties sowieso iets nodig met een VGA aansluiting (of heel misschien component), en de apparaten die dat hebben, zijn PC's (laptops).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• kickassmen
Bedankt voor jullie reacties. Hoe zit het met een dvd speler met kaartlezer? Zou deze bijv. bij HDMI wel een hogere resolutie als uitgang hebben. De beamer is wel HD ready volgens mij.

Less is more

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja in theorie zou zon apparaat dat moeten kunnen, maar ik betwijfel dat een beetje. Mail eens een fabrikant van zo'n ding.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 15:18

LieveNiels

On Fire

Dvd speler met hdmi, kaartlezer en hoge resolutie output voor 'iets van 50 euro' succes met zoeken. Ik denk dat je met zoiets als een pinnacle showcenter het meeste kans hebt op succes. Daarvan weet je dat ie hoge resoluties doet, van 'het goedkoopste dvd spelertje met hdmi' is dat natuurlijk maar afwachten.

• willem7q
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
LieveNiels schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:17:
Dvd speler met hdmi, kaartlezer en hoge resolutie output voor 'iets van 50 euro' succes met zoeken.
Een paar maand geleden kocht ik zo'n dvd-speler in de Lidl, voor €70. Het merk was Silvercrest. Je vindt wat meer informatie op http://www.mysilvercrest.de/. Het is de KH6515/16.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:14

job

wvbesien schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 19:32:
Een paar maand geleden kocht ik zo'n dvd-speler in de Lidl, voor €70. Het merk was Silvercrest. Je vindt wat meer informatie op http://www.mysilvercrest.de/. Het is de KH6515/16.
HDMI heeft die inderdaad wel, maar een hoge resolutie niet.
Gewoon standaard pal/ntsc.. dat is nou niet echt een hoge resolutie.

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-02 10:00
Nog niet op onze markt (lees europese markt), maar lijkt erop dat de industrie toch nog luisterd naar de wensen van de consumenten.

Foto viewer met hoge resolutie. Staat niet bij hoe hij aangesloten wordt, wel dat het via een highspeed infrarood verbinding werkt (zal wel een ontvanger voor bij de tv/beamer bij zitten).

http://www.nu.nl/news/991222/130/Fotoviewer_voor_tv.html

Afbeeldingslocatie: http://img186.imageshack.us/img186/6479/991223s170ug9.jpg
Pagina: 1