Ik ben op zoek naar een apparaatje dat foto's op de beamer kan laten zien. Nu heb ik al rondgekeken en bijv. Sandisk heeft een Album Photo Viewer die je op de beamer aan kan sluiten. Echter hier kan ik geen informatie over vinden in wat voor resolutie deze de afbeeldingen naar de beamer stuurt. Als ik een pc op de beamer aansluit kan ik de foto's in hoge resolutie bekijken en zijn ze goed scherp maar dit wil/kan dus niet.
Ik heb ook al geprobeerd om het via de video uitgang van mijn D50 te doen maar dan is de resolutie ook heel laag.
Iemand een idee? Of iemand ervaringen met de Sandisk Album Photo Viewer? Of zijn er soortelijke apparaten op de markt met een hoge uitgangsresolutie? Die van Sandisk is volgens mij 640*480 en foto's worden dan niet heel scherp weergegeven denk ik.
Ik heb ook al geprobeerd om het via de video uitgang van mijn D50 te doen maar dan is de resolutie ook heel laag.
Iemand een idee? Of iemand ervaringen met de Sandisk Album Photo Viewer? Of zijn er soortelijke apparaten op de markt met een hoge uitgangsresolutie? Die van Sandisk is volgens mij 640*480 en foto's worden dan niet heel scherp weergegeven denk ik.
Less is more