Voor een nieuwe website ben ik op zoek naar een goed mailinglist programma dat met PHP/MySQL werkt. Al snel kwam ik uit bij PHPList. Op zich werkt dat programma heel goed, ware het niet dat de Safe Mode uit moet staan om een goede werking te garanderen! Mijn nieuwe provider zegt dat ze niet individueel de Safe Mode kunnen uitschakelen. Mijn vorige provider kon dit wel, slechte keuze dus!
Hoe dan ook zoek ik dus een goed programma waarmee ik het volgende kan:
- Leden kunnen zich opt-in aanmelden en ook zelf weer uitschrijven
- Mogelijkheid tot meerdere mailinglist aanmaken
- Het liefst zou ik ook zien welke adressen er 'bouncen', zodat ik die eventueel handmatig kan verwijderen
- Ik verwacht rond de 1000 leden te krijgen voor mijn mailinglists (optimistische schatting
)
- Safe Mode = on moet geen probleem zijn
Wie heeft goede ervaringen met een PHP mailinglist programma of kan mij op een andere manier helpen met dit probleem?
Hoe dan ook zoek ik dus een goed programma waarmee ik het volgende kan:
- Leden kunnen zich opt-in aanmelden en ook zelf weer uitschrijven
- Mogelijkheid tot meerdere mailinglist aanmaken
- Het liefst zou ik ook zien welke adressen er 'bouncen', zodat ik die eventueel handmatig kan verwijderen
- Ik verwacht rond de 1000 leden te krijgen voor mijn mailinglists (optimistische schatting
- Safe Mode = on moet geen probleem zijn
Wie heeft goede ervaringen met een PHP mailinglist programma of kan mij op een andere manier helpen met dit probleem?