Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek geweest of er ook een mogelijkheid is om mijn Sony Ericsson k750i de fm radio af te laten spelen, zonder dat ik het oor telefoontje er in moet stoppen maar jammer genoeg is hier niks over te vinden.
Heb gezocht op google en tweakers en k750i forums op internet maar hier word niet over gesproken. En bij de dealer waar de telefoon weg komt weten ze er ook niks van.

Waar kan ik het beste met me probleem te recht wie heeft er een optie

Verwijderd

Er is op ebay volgens mij een module die fungeert als een kleine antenne. De reden waarom je k750 dan niet wilt spelen is omdat de headset ook tegelijk als antenne werkt.

Verwijderd

Topicstarter
kan je niet software matig in je telefoon iets veranderen ?

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:17:
kan je niet software matig in je telefoon iets veranderen ?
dat heeft geen zin, omdat je dan niets ontvangt. Het draadje van jou headset is dan de antenne. Zonder antenne ontvang je niets ;)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik snap het

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Mijn W800i heeft een draadje wat bestaat uit 2 delen. De oordopjes gedeelte met een stekkertje, en het telefoongedeelte met stekkertje. Die passen in elkaar. Maar je kan hem wel op luidspreker zetten en dan hoef je niet de oordopjes aangesloten te hebben

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zou je voortaan je vragen in de centrale topics willen stellen, daar kan deze namelijk prima terecht:

Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,D750 topic - Deel 10

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.