Toon posts:

[VISTA] Windows cannot open the required file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil vista op dualboot laten draaien, nu draai ik windows xp pro, maar wou windows vista er naast installeren, maar dan krijg ik de error: Windows cannot open the required file K:\sources\install.wim.

Deze versie komt van MA3D, heb gekeken of het toevallig lag dat de download niet goed was, maar hij bleek even groot te zijn. (2.4 GB)
Maar het vreemde is dat K: niet mn dvd speler is, maar een 'gewone partitie' is. Mn dvd speler staat op de letter D:

Is het bestand corrupt / beschadigd?

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hmm

Ik zit met hetzelfde probleem. Alleen ik heb een originele Vista home premium.

Op den duur zegt ie ook dat hij "install.wim" niet kan vinden, terwijl deze gewoon op de dvd staat.

Wat ik wil is een dual boot configuratie

XP home @ C:
Vista Home premium @ D:

Heeft iemand enig idee hoe dit kan bij een originele? En hoe het verholpen kan worden :P Vind het wel slecht anders.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-02 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

@Sasjee: Het lijkt er op alsof je download niet goed was, zat er een chksum bij en heb je die gebruikt om je iso te checken?

@Davetc: Misschien is je DVD speler niet goed/kan de Disc niet goed lezen? Je hebt een origineel en dus ook recht op support van Microsoft 8)

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Als je het zelf gebrand hebt, doe het dan opnieuw en op 4x speed, anders heb je meestal kans op errors