Problemen aantal hz Aldi monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Ik heb een paar maanden geleden die lifetec monitor van de aldi gekocht. Deze wil ik nu onder 1152x864 @ 75hz hebben draaien, dat instellen lukt wel gewoon, maar hij draait niet op 75hz, je ziet deze duidelijk knipperen en mijn ATI furi pro (www.ati.com/uk/Pages/products/pc/fury_pro/index.html) kaart zegt ook dat de monitor maar op 60hz draait. Mijn videokaart moet deze resolutie makkelijk aan kunnen en de monitor moet het volgens mij ook wel aankunnen anders zou je dat niet kunnen instellen, toch :? Wie weet wat ik fout doe en hoe ik het oplos?
Alvast bedankt!

Koop je eigen eiland!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik ken het probleem. Ga naar beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd -> monitor -> daar kan je het aantal Hz instellen

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Bij adapter bedoel je?
Dat heb ik gedaan, 75hz dus. Daar zegt ie ook dat het 75hz is, maar het is gewoon 60hz....

Koop je eigen eiland!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:44
He Bospiet (of was het Pieter Bos?) ik zou gewoon een nieuwe monitor kopen.
Koop gewoon een goeie die een hogen refresh rate aan kan |:(.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
Ik heb een Panasonic 4G eeldscherm die hetzelfde aan kan. Geen Aldi dus, maar wat ik wel weet:
1152x864@75hz knippert als de tering, ga dus terug naar 1024x768@85hz

Verder verwijs ik je naar deze registersleutel:

HKLM,System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0001\Modes
en dan zie je daar 16 of 32 staan met de gewenste resolutie. Zet binnen die sleutel gewoon een string RefreshRate met als waarde 75 en je bent klaar.

Verwijderd

hmzzzzz...
probeer een inf bestandje bij de site van de fabrikant van de monitor....hierin zit de info op welke reso en refresh reet het ding kan en kun je het ding ook niet beschadigen.....een soort driver voor je monitor dus

Verwijderd

alee, weer zo'ne LOZER die zijn spullen in den ALDI koopt ... DIKKE LOZER

ga toch aub naar een erkend pc-handelaar, in plaats van in een schijtkot zoals den ALDI.

jullie willen allemaal goedkoop hebben, awel ge ziet het .. GOEDKOOP = DURE KOOP

trekt uwe plan ! LOZER

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 05 februari 2001 00:36 schreef Skeleton het volgende:

ga toch aub naar een erkend pc-handelaar, in plaats van in een schijtkot zoals den ALDI.

jullie willen allemaal goedkoop hebben, awel ge ziet het .. GOEDKOOP = DURE KOOP

trekt uwe plan ! LOZER
loser...

Verwijderd

ten eerste is de aldi niet altijd rotzooi....
niet dat ik hier aldi rotzooi heb.

maar het is een hele goede manier voor veel mensen om met een computer te beginnen.
het is natuurlijk niet van de hoogste kwaliteit maar zeker de laatste keren bij de aldi en de A&H is de kwaliteit van het materiaal zeer omhoog gegaan...

leer eens een C`T lezen in plaats van iedereen af te zeiken

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
Aldi? Nog nix slechts van gemerkt...
Vriend van mij heeft er twee beeldschermpjes weg, helemaal tevreden...
Ik heb er destijds een 56K modem met cirrus chipset gekocht. Voor 100 piek, en ook nog eens beter dan dat Rockwell ding dat ik eerst had voor 150 piek (beide extern)
Die scanners zijn soms wat krakkemikkerig, maar canon heeft ook hele kleine krakkemikkerige modellen in de aanbieding...
Die printers zijn gewoon HP 610, maar dan met service...
Die branders daar zullen Philipsen geweest zijn, ja, jammer, deze keer een foute keuze...

Al met al, bij de aldi hebben ze goed spul. Philips spul is een vergissing, maar dat doen goede PC-zaken ook...

Verwijderd

Op maandag 05 februari 2001 00:36 schreef Skeleton het volgende:
ten eerste moet die gast zelf weten waar hij zijn spullen koopt.

ten tweede ben je pas een loser als je iemand daarom gaat uitschelden.

ten derde keek ik voor de gein eens in jouw profile:
't leven is als een penis .... keihard ! maar veel te kort !
toen dacht ik dat je 8 was ofzow...:D toen ik jou geboortedatum, 9 januari 1971 (30 jaar), zag wist ik pas hoe zielig je eigenlijk bent.

ten vierde ga toch lekker mosselen vangen mosselmans :r

ten vijfde lozer moet je met een S schrijven.

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-06 04:35
Skeleton, dit forum is er om elkaar te helpen, als dat je niet aan staat. Wat doe je dan in hemels naam hier. Zeker gezien jouw leeftijd zou je wel wat volwassener mogen reageren en spreek geen Engels als je het niet beheerst. Komt namelijk dom over.

En over de Aldi, die winkel levert zeer goede produkten voor een goede prijs. Waarom staan ze altijd boven aan in consumenten testen...ze zullen dan toch wel wat te bieden hebben. Waarom koop jij alleen maar A-merken...omdat je waarschijnlijk niet veel meer doet dan de hele dag achter de computer zitten. Zit je niet achter de compu dan kijk je wel televisie en dat op jouw leeftijd. Op de televisie word jouw leven bepaald. Jij koopt wat je ziet op de reclame omdat je denkt dat het goed is. Lekker kortzichtig...maar daar kan jij ook niks aan doen, zo ben je geboren.

PS. Kunnen gasten zoals Skeleton geen spreekverbod krijgen...recht op meningsuiting ok, maar je kan te ver gaan.

Verwijderd

Hierbij wil ik mij excuses aanbieden.
Het was niet mijn bedoeling iemand af te breken, maar ik krijg gewoon iets als ze bij de supermarkten al gaan pc's kopen (en vooral verkopen).
In ieder geval sorry voor de reactie die ik uitte. *D
Pagina: 1