AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Verwijderd
mm ge moet eerst altijd uwe primary controller vol hebben ziten en dan secondary pakken dacht ik...dus ge pakt die 13GB als primary master, cdrom als primary slave en 2GB als secondary master
misschien klopt de bootvolgorde in je bios niet meer
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Sommige HD's (o.a. western digital) hebben een aparte jumpersetting voor single, dus als er geen slave op de controller zit.
Geen beurs, geen tempo
Besturingssysteem aanwezig op 13 gieg?
Primaire partitie actief?
Bootrecord aanwezig?
Op deze vragen moet je 'ja' kunnen antwoorden.
Primaire partitie actief?
Bootrecord aanwezig?
Op deze vragen moet je 'ja' kunnen antwoorden.
Houdoe
Ja, er is een besturingssysteem
Ja, er is primaire partitie actief.
Ja, bootrecord aanwezig.
Ik kan namenlijk gewoon booten enzo als ik de schijven opstel zoals in de 1e situatie, maar als ik dan primary en secundary omdraai gaat het mis.
Bios die stel ik natuurlijk goed in, daar kan het niet aan liggen. Misschien wat die belg zei (geintje). Dat primary eerst vol moet. Weten jullie daar iets van?
Ja, er is primaire partitie actief.
Ja, bootrecord aanwezig.
Ik kan namenlijk gewoon booten enzo als ik de schijven opstel zoals in de 1e situatie, maar als ik dan primary en secundary omdraai gaat het mis.
Bios die stel ik natuurlijk goed in, daar kan het niet aan liggen. Misschien wat die belg zei (geintje). Dat primary eerst vol moet. Weten jullie daar iets van?
AMD 386 DX/DXL 40MHz - 20MB 32-pins edo RAM - 100MB Conner en 160MB Conner Harddisks - OAK Otivga VGA 1MB
Dat is inderdaad zo bij sommige BIOS-en, maar niet bij allemaal. Ik weet zo niet welke wel/niet.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Die "Belgische" opmerking gaat bij mij niet op, ik kan gewoon bv prim. master gebruiken, prim. slave leeglaten en beide sec.ook weer gebruiken, no probs.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1