[Laptop]Keyboard blijft FN toets houden.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.442 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oi :)

Bij het proberen op te lossen van een Keyboard op een notebook (cybernaxx, xp 2400+ mobile met 512MB ram) kan ik de FN toets niet meer terugkrijgen. Het is namelijk zo dat er op het keyboard zelf met de FN toetsingedrukt, er speciale tekens en het numpad bij wijze van naar voren getoond kan worden. Het lijkt er ook op dat deze toets niet vastzit, maar wel continue die speciale tekens + numpad blijft geven als je op de UIO toetsen drukt (4-5-6). Als je de "FN"toets indrukt is deze wel weer normaal.

Voordat dit gebeurde, was er een stuk gevel op de laptop gekletterd, en is sinds toen deze kuren gaan doen :P

Als oplossing hangt er dus nu ook een USB keyboard aan.

Ik heb in de bios gekeken, de taal/invoer instellingen van windows XP veranderd, maar ik kom er maar niet uit. Rare is nog steeds, dat dit verdwijnt als je de FN toets wel indrukt (lijkt me stug dat ik dit met een plakkertje ingedrukt moet houden he ? :P ).

Overigens lijken alle toetsen wel verder in orde (reageren, en blijven niet steken)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost. Naarmate ik wat beter op het keyboard keek zag ik dus een "lock' key die alleen in combinatie met de FN toets gebruikt kon worden, waarop het numpad op het keyoard zelf gelocked mee was. Schijnbaar had dat stuk plafond magisch de FN toets + lock ingedrukt :P