nou mijn eerste postje hier dan maar ik heb een nieuw systeem aangeschaft en wou hier graag high-end games mee spelen dus had ik dit samengesteld:
ati x1950xtx 512mb videokaart
ik had al een dualcore amd 4200+proccesor(zalmann koeling)
een asus mobo met pci-e(voor die kaart)
2x 1024 mb intern kingston
350watt voeding
leek me dus al met al een redelijke opstelling....
maar telkens als ik nu een game speel begint alles te stotteren en erg langzaam te draaien.
zelfs een simpeler ouder spel bijv ut2004 draait slecht/waardeloos.
heb wel de nieuwste drivers videokaart(de drivers van ati en sapphire geprobeerd)
de tempratuur van de processor blijft laag en de temp van de videokaart is ook niet extreem te noemen...
heeft 1 van jullie een idee waarom deze combi niet werkt???
ik heb het geprobeerd onder xp en onder vista(lang leve de oem versie van ultimate hiephoi)maar onder beide os'en het zelfde resultaat....en vista geeft me bij systeem rating nog wel een 4.9...
ati x1950xtx 512mb videokaart
ik had al een dualcore amd 4200+proccesor(zalmann koeling)
een asus mobo met pci-e(voor die kaart)
2x 1024 mb intern kingston
350watt voeding
leek me dus al met al een redelijke opstelling....
maar telkens als ik nu een game speel begint alles te stotteren en erg langzaam te draaien.
zelfs een simpeler ouder spel bijv ut2004 draait slecht/waardeloos.
heb wel de nieuwste drivers videokaart(de drivers van ati en sapphire geprobeerd)
de tempratuur van de processor blijft laag en de temp van de videokaart is ook niet extreem te noemen...
heeft 1 van jullie een idee waarom deze combi niet werkt???
ik heb het geprobeerd onder xp en onder vista(lang leve de oem versie van ultimate hiephoi)maar onder beide os'en het zelfde resultaat....en vista geeft me bij systeem rating nog wel een 4.9...
[ Voor 12% gewijzigd door dazzle999 op 19-02-2007 10:53 ]