Ik draai sinds een week Vista Ultimate 32bit. In het begin werkte alles prima, maar een paar dagen terug ging er iets fout in MCE. Als ik folders bekijk met daarin video (avi, mpeg, etc..) of foto bestanden (jpeg) dan zegt MCE doodleuk dat er geen files in de map staan.
Het heeft in het begin wel gewerkt, en het enige wat ik kan bedenken dat ik kortstondig Nero 7 geinstalleerd heb. Nadat die Rundll32 errors ging geven bij het genereren van thumbs in explorer heb ik Nero weer geuninstalled.
Hoewel Nero dus helemaal van mijn systeem af is, werkt MCE niet goed, en ook heb ik geen thumbs meer als ik gewoon in explorer een map met videos bekijk.
Lijkt me een soort van codec probleem, maar ik kom er niet uit.
Het heeft in het begin wel gewerkt, en het enige wat ik kan bedenken dat ik kortstondig Nero 7 geinstalleerd heb. Nadat die Rundll32 errors ging geven bij het genereren van thumbs in explorer heb ik Nero weer geuninstalled.
Hoewel Nero dus helemaal van mijn systeem af is, werkt MCE niet goed, en ook heb ik geen thumbs meer als ik gewoon in explorer een map met videos bekijk.
Lijkt me een soort van codec probleem, maar ik kom er niet uit.