Toon posts:

bootcamp hdcinema

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met bootcamp xp geinstalleerd op mijn macpro. Problemen met de videodrivers, en de computer lijkt de hd cinema schermen niet te herkennen.

Kan geen dvds afspelen onder windows. Kan iemand me helpen ?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je de drivers netjes geïnstalleerd?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 08:17

Tiiim

Grand Theft Audio

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:48:
en de computer lijkt de hd cinema schermen niet te herkennen.
http://sourceforge.net/projects/winacd/

Verwijderd

Topicstarter
yep netjes geinstalleerd. twice. no help. dat Winacd ga ik morgen eens proberen. thnx voor de tip. laat nog even weten hoe het afloopt.

dank. toch ff wennen dat bootcamp en apple. mooi spul. voelt wel anders een gewone pc uit t rek.

Verwijderd

Dat je geen DVDs onder Windows kan spelen is omdat Windows XP dat standaard niet ondersteund (anno 2001 !! :') !! ).

Je moet dan eerst even een DVD-Decoder installeren, er zijn redelijk met commercieele bedrijven die deze verkopen.

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 09:47:
[...]
Je moet dan eerst even een DVD-Decoder installeren, er zijn redelijk met commercieele bedrijven die deze verkopen.
En hier ook een prima freeware alternatief!

• Tiiim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 08:17

Tiiim

Grand Theft Audio

trouwens, heb je de laatste EFI firmware update geinstalleerd voor de macpro? die verhielp ook een hoop ACD issues hier (vooral bij het opstarten van Windows).

Verwijderd

Topicstarter
Yep firmware volgens mij goed geinstalleerd. Winacd helpt. schermdrivers nu ok.

nu de rest nog. zucht. ga die freeware oplossing eens proberen. Werkt toch n hoop niet. Nvidia drivers niet. Intel graphics drivers niet. Setup klikken in prog files/mac drivers geeft telkens in zowat elke map; systeem voldoet niet aan de eisen ???

moe wordt ik ervan. Ome Bill.

Wel prettig dat jullie weten wat ik eraan kan doen.

Thnx

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Dus omdat jij XP gaat installeren op een systeem waarvoor nooit drivers zijn geschreven (en logisch ook) is het de schuld van Bill Gates?

[ Voor 3% gewijzigd door job op 06-02-2007 22:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee maar wel van dat er niet zomaar standaard n dvd tje kan worden afgespeelp onder xp. hoort voor mijn gevoel toch IN een besturingssysteem te zitten...

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-02 17:31
Installeer eens cyberlink powerdvd... Dan komen de codecs mee, en werkt dvd's afspelen zelfs vanuit de windows mediaplayer ;)

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand nog n goede tip voor een brandprograma ? Wat recht doet aan die superdrives van apple, maar dan onder windows xp pro ?

Verwijderd

Topicstarter
oeps niet gezien, ga ik proberen.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:20:
nee maar wel van dat er niet zomaar standaard n dvd tje kan worden afgespeelp onder xp. hoort voor mijn gevoel toch IN een besturingssysteem te zitten...
En als ome bill dat er ook standaard in had zitten dan was de EU boete nog hoger geweest.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand trouwens hoe ik het volume van de systemspeaker uitzet ? irritant schel geluid naast mijn speakersystem.

Verwijderd

Topicstarter
brander vraagje blijft toch nog ff staan geloof ik. powerdvd ga ik proberen, maar heeft geen brandfunctie. Mocht iemand nog een goede tip hebben , graag !

groet,

Mike

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:31:
weet iemand trouwens hoe ik het volume van de systemspeaker uitzet ? irritant schel geluid naast mijn speakersystem.
Dubbel klikken op luidsprekertje rechtsonder. Daar in properties pc speaker aanvinken.. en mute.

[ Voor 22% gewijzigd door job op 06-02-2007 22:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 22:40:
brander vraagje blijft toch nog ff staan geloof ik. powerdvd ga ik proberen, maar heeft geen brandfunctie. Mocht iemand nog een goede tip hebben , graag !

groet,

Mike
http://www.nero.com

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Het valt me op dat hier allemaal software wordt genoemd waar je (flink) voor moet betalen. Voor dingen die in Mac OS X standaard aanwezig zijn. Maar als er vergeleken moet worden dan schijnen Windows voorstanders dat even te vergeten. Of draaien windows gebruikers alleen maar illegale software?

Hier stond achterhaalde informatie…

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
mikevelings,

Welkom op GOT! Ik zie dat je net nieuw bent en het lijkt me verstandig dat we daarom even de regels hier doornemen :). Om te voorkomen dat we straks 100x dezelfde vragen behandelen binnen een maand, hebben we een aantal regeltjes waar een topic aan moet voldoen deze kun je hier: Algemene gedragsregels (Netiquette) nalezen. Ook verwachten we een klein beetje eigen inzet van de gebruikers, het is dus niet de bedoeling om zomaar je vraag hier neer te zetten (gebruik ook eens de search). En als laatste gebruik de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif edit knop als je nog iets wou toevoegen aan je laatste posting :).

Als je er nog niet uit komt mag je gerust een nieuw topic starten, maar lees dan wel even de faq door :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.