Logitech Harmony 885, programmeerprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 22:35
Ik heb sinds dit weekend een Harmony 885, in één woord geweldig.

Hij wordt gebruikt icm de volgende apparatuur:
- Harman Kardon AV
- Harman Kardon DVD
- B&O TV
- Panasonic Beamer

2 zaken krijg ik niet goed in de activities:

Watch TV:
Als ik deze activitity opstart wil ik
- TV aan voor beeld
- AV aan voor geluid
- DVD en Projector uit
Werkt allemaal perfect, alleen blijft de TV ook geluid geven. Die zou ik graag ook direct gemute hebben als ik de activity opstart (uiteraard zit mute wel onder "devices" maar autom. zou beter zijn).

Een 2e probleem is dat de activities niet-gebruikte apparatuur uitschakelen. Waarschijnlijk stuurt hij dan naar de beamer een poweroff-signaal als ik dan bijv. Watch TV inschakel. Maar omdat poweron en poweroff bij de beamer dezelfde knop zijn (2x voor off) schakelt de beamer in als deze al uit staat.
Zelfs al zou ik de remote 2x off kunnen laten sturen zal de beamer waarschijnlijk inschakelen omdat hij de 1e "off" voor een "on" zal aanzien.

De beste oplossing is als de beamer genegeerd wordt bij het uitschakelen van nietgebruikte apparatuur, of anders moet ik de functie om andere apparaten uit te schakelen uit de activity verwijderen, beide krijg ik niet klaar.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-02 22:35
Edit: de hele avond bezig, en net na dit topic vind ik de oplossing! :|

Er is een beetje een omweg voor dit soort extra's: eerst moet je de wizard doorlopen, en bij het afsluiten daarvan kun je aangeven dat je nog nauwkeuriger zaken wil instellen. Da n doorloop je nog eens de wizard en daarna is het mogelijk extra commando's toe te voegen voor alle apparatuur.

Probleem vooralsnog opgelost :)

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 04-02-2007 20:44 ]