Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-04-2019
Ik heb recent een ipaq hx2410 in mijn handen gekregen, en heb hier ook zo snel mogelijk de update van windows mobile 2003 naar wm2005 opgezet. Echter na een kort weekje is het me opgevallen dat het touchsceen niet fatsoenlijk meer werkte, en dit heb ik met een concreet voorbeeld goed gezien. Als ik namelijk in het spelletje Solitaire een kaart beetpak, en deze over het hele scherm sleep, dan dwaalt de kaart variabel rond de stylus mee. Ik heb dus het vermoeden dat het touchscreen defect is ofzo, maar ik zou niet weten hoe, want er zit een beschermkapje voor. Ook een downgraden naar 2003 heeft niet geholpen.
Heeft iemand een idee verder hoe dit op te lossen is? En ik weet eigenlijk ook niet hoeveel garantie HP levert...
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimm9mm schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:12:
Ik heb recent een ipaq hx2410 in mijn handen gekregen, en heb hier ook zo snel mogelijk de update van windows mobile 2003 naar wm2005 opgezet. Echter na een kort weekje is het me opgevallen dat het touchsceen niet fatsoenlijk meer werkte, en dit heb ik met een concreet voorbeeld goed gezien. Als ik namelijk in het spelletje Solitaire een kaart beetpak, en deze over het hele scherm sleep, dan dwaalt de kaart variabel rond de stylus mee. Ik heb dus het vermoeden dat het touchscreen defect is ofzo, maar ik zou niet weten hoe, want er zit een beschermkapje voor. Ook een downgraden naar 2003 heeft niet geholpen.
Heeft iemand een idee verder hoe dit op te lossen is? En ik weet eigenlijk ook niet hoeveel garantie HP levert...
Alvast bedankt.
kijk eens op de tytn-treath, daar zie je heel veel probleem met het zogenaamde screen-alignment probleem. dat lijkt op dat probleem van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimm9mm
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-04-2019
Nou, het gaat dus veel sneller en variabeler dan er daar wordt beschreven, alsof er om de 3 seconden opnieuw aligned moet worden. Is dit echt een volledig onbekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimm9mm schreef op zondag 04 februari 2007 @ 19:12:
Alvast bedankt.
Dat zeg je zo mooi in één zin... dat je de WM5 gedowngrade hebt naar WM2003SE. Hoe heb je dat gedaan?

Ik heb die Companion CD, maar ik kom er niet uit. Van de HP Chat wel een vreemd programma ontvangen, maar dat geeft error 608.