Toon posts:

Plots geen enkele manier om notebook af te sluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Sinds vanmiddag wil mn notebook niet af sluiten. (niks geen nieuwe prog geinstalleerd/verwijderd o.i.d.) Hij reageert niet op de "computer uitschakelen" knop. Ook naar slaapstand toe (aan/uit knop 5 s inhouden), en vervolgens de PC daar uit zetten werkt ook niet. Ook geen reactie.Heb McAfee geupdate en er over heen laten rennen, evenals hitman pro. Er zat rotzooi op evenals een low risk virus maar deze zijn allemaal verwijderd. Schijf schoon laten maken en defragmenteren mocht ook niet baten.
Is er geen Doscommand o.i.d. of kan ik iets activeren in taakbeheer? Dit sucks bigtime 8)7

Het is trouwens een Compaq Presario R3000, 3.2 Ghz Athlon, PC2700 512MB, GeForce 4 GO, 4200 RPM HD. Ding is 1,5 jaar oud en heeft het altijd naar behoren gedaan (voor schoolwerk e.d. nog steeds de eerste Windows install)

@Guust Flater:

Is een oplossing maar wel een rigoreuze. Gisteravond deed ie het ook maar toen kon ik wel via de slaapstand--->opnieuw opstarten tot inlogscherm hem uitzetten. Nu doet ie het net zo weer.
Ik wacht eerst met stille hoop op meerdere, ietwat zachtere, oplossingen ;)

Ik zal even kijken bij energieinstellingen en zal het vinkje bij slaapstand ees uitzetten. Misschien dat ik hem dan wel met de knop kan uitzetten. Goede tijdelijke oplossing in ieder geval...

update:

Dat vinkje uitzetten en dan met de knop uitzetten werkte. Vervolgens deed hij het weer en ik denk dat het probleem kwam door het programma "style XP". Deze eraf gegooid en alles werkt weer naar behoren.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 19:36 ]

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 21:27
Trek de accu en de adapter er eens uit, dan moet ie zeker uit gaan daarna weer opnieuw opstarten en kijken of het weer goed gaat. Kijk anders eens bij je energie instellingen wat daar allemaal staat.