Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aprotectedpage.com

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een huisgenoot van me heeft op het moment last van wat eruitziet als spyware. Wat er gebeurd is bij het opstarten van IE komt hij automatisch op de pagina www.aprotectedpage.com uit, lijkt allemaal vrij onschuldig

Probleem en opmerkelijke is echter, norton loopt vast bij het scannen naar virussen, adaware e.d. vinden niets, en bij een search van google krijg ik zo weinig en rare hits terug

http://www.google.nl/sear...dpage&hl=nl&start=30&sa=N

Alleen maar pagina's van yahoo questions and answers, en 1 reclame voor een of andere anti spyware software die precies deze spyware verwijdert. Het rare is dat ik er nergens iets over kan vinden bij andere fora of anti spyware software. (Ergens denk ik aan, zelf spyware schrijven, en het dan oplossen met antispywaresoftware, wat je $30 kost) (Misschien een beetje een longshot).

Heeft er hier iemand eerder van gehoord of weet hoe ik dit eraf kan krijgen? (overigens schijnt de spyware een keylogger te zijn, wat we er natuurlijk liever af hebben)

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 11:22
Zoek maar eens op hijackthis