Heel raar ik heb met alt-F4 tijdens de installatie de berekening van de WEI onderbroken. Nu is het logisch dat deze niet zichtbaar is, maar ik krijg nu ook geen link om hem wel opnieuw te berekenen. Heeft iemand een idee hoe dat wel kan?
Wat vaak helpt om je score opnieuw te kunnen laten identificeren is nieuwe drivers voor je videokaart installeren. Hierdood ziet Vista het als nieuw en is de optie weer beschikbaar.
--
helaas werkt het hier niet.. heb al paar keer van driver gewisseld.
Als je naar "Performance Information and Tools" (dus start => "Perfor"..) gaat, dan kan je normaal vanuit daar "Update my score" uitvoeren?
Ik krijg ook daar geen Update my score mogelijkheid. Dat is juist het rare eraan. Bij een eerdere install had ik dat namelijk wel.
Ik heb exact hetzelfde.
Mijn Windows Performance Index is grijs [staat wel een score in], maar waar ik ook zoek, ik krijg NERGENS de optie om hem opnieuw te berekenen, ook het updaten van mijn videokaartdrivers helpt daar niet bij?
Het scherm waar normaal de uitgebreide index staat en waar je hem kan refreshen is gewoon leeg...

Het heeft overigens altijd goed gewerkt, maar is er zomaar opeens mee opgehouden
Mijn Windows Performance Index is grijs [staat wel een score in], maar waar ik ook zoek, ik krijg NERGENS de optie om hem opnieuw te berekenen, ook het updaten van mijn videokaartdrivers helpt daar niet bij?
Het scherm waar normaal de uitgebreide index staat en waar je hem kan refreshen is gewoon leeg...
Het heeft overigens altijd goed gewerkt, maar is er zomaar opeens mee opgehouden
[ Voor 33% gewijzigd door StarLite op 22-02-2007 17:24 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1