Regelmatig houden een aantal vrienden en ik een soort van lanparties. Normaal gesproken neem ik mijn normale pc mee, maar dit heeft een aantal nadelen:
- kast is groot en zwaar (CM Stacker) dus ik moet altijd aan een ander vragen of ze mn pc naar de auto willen dragen
- Als ik terug kom, loopt het ding nooit helemaal lekker.
Daarom wil ik voortaan mijn laptop meenemen. Omdat ik in eerste instantie geen laptop wilde om mee te gamen heb ik een ander soort laptop gekozen dan als ik wel had willen gamen. Ik heb afgelopen vrijdag al extra geheugen besteld maar nu tijdens het instaleren heb ik al wat problemen.Ik kreeg een melding dat mijn CPU niet snel genoeg was. Volgens de vereiste op de doos zou het toch wel moeten lopen.
Nou is mijn vraag dus, gaat het wel lekker lopen.
Specs:
Toshiba Satalite A110-225
CPU: Intel Centrino Core Duo Processor 1,6 Ghz, 2mb cache
Mem: 512 mb DDR2 533mhz geheugen (word dus 2x512)
GPU: Mobile Intel 945GM Express chipset 128mb shared
80 mb harde schijf en een Dual layer DVD brander
Eisen WoW (minimaal- recommended
CPU: 800Mhz - 1,5 Ghz
Mem: 512mb - 1024mb
GPU: 32 MB - 64 MB (FX 5700 of hoger)
Volgens mij zou het wel moeten lukken, maar ik twijfel over mijn CPU. Ik zal dan toch op de accu spelen dus staat de laptop op de hoogste instellingen.
- kast is groot en zwaar (CM Stacker) dus ik moet altijd aan een ander vragen of ze mn pc naar de auto willen dragen
- Als ik terug kom, loopt het ding nooit helemaal lekker.
Daarom wil ik voortaan mijn laptop meenemen. Omdat ik in eerste instantie geen laptop wilde om mee te gamen heb ik een ander soort laptop gekozen dan als ik wel had willen gamen. Ik heb afgelopen vrijdag al extra geheugen besteld maar nu tijdens het instaleren heb ik al wat problemen.Ik kreeg een melding dat mijn CPU niet snel genoeg was. Volgens de vereiste op de doos zou het toch wel moeten lopen.
Nou is mijn vraag dus, gaat het wel lekker lopen.
Specs:
Toshiba Satalite A110-225
CPU: Intel Centrino Core Duo Processor 1,6 Ghz, 2mb cache
Mem: 512 mb DDR2 533mhz geheugen (word dus 2x512)
GPU: Mobile Intel 945GM Express chipset 128mb shared
80 mb harde schijf en een Dual layer DVD brander
Eisen WoW (minimaal- recommended
CPU: 800Mhz - 1,5 Ghz
Mem: 512mb - 1024mb
GPU: 32 MB - 64 MB (FX 5700 of hoger)
Volgens mij zou het wel moeten lukken, maar ik twijfel over mijn CPU. Ik zal dan toch op de accu spelen dus staat de laptop op de hoogste instellingen.