Creative Entertainment Center onder Vista

Pagina: 1
Acties:

• bramvandensteen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11-2025
Beste tweakers,

Heb Creative Entertainment Center proberen installeren met de originele cd onder Vista maar deze wil niet werken en zonder mijn Entertainment Center zit ik hier met een remote die voor niets goed is want pc luisterd er toch niet naar. Ik zou graag de Media Center van Windows zelf gebruiken maar vermits de pc niet naar mijn remote luisterd zou ik al blij zijn dat ik de Entertainment Center aan het werk krijg dan kan ik de remote toch al gebruiken. Telkens als ik deze probeer te installeren krijg ik foutmeldingen in de trant van : Maak u tijdelijke bestanden leeg, zorg dat u verbinding hebt met internet. Echter deze allemaal gecontroleerd en alles werkt maar toch elke keer deze foutmelding.

Wat valt er te doen dat ik men remote kan gebruiken ik zou graag Media Center gebruiken of de Entertainment Center het is mij gelijk maar toch iets.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Je zult nieuwe drivers/software nodig hebben om je geluidskaart en tooltjes onder Vista te laten werken.

Misschien heb je hier wel wat aan: \[X-FI] EAX en Vista Forum

Vermeldt ook effe om welke kaart het gaat. En let aub op je Nederlands, er is af en toe geen touw aan vast te knopen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• bramvandensteen
Heb heel het forum doorgekeken en het heeft allemaal met EAX te maken en het probleem is dat men afstandsbediening niet luisterd, de drivers zijn wel geinstalleerd van de afstandsbediening. Maar heb geen enkele app waar ik ze kan in gebruiken van daar men vraag hoe het mogelijk is van de Entertainment Center te installeren of een manier om het onder Media Center werkende te krijgen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Nieuwe Creative drivers al erop gezet?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• bramvandensteen
Ik draai de nieuwste drivers voor de geluidskaart en Vista heeft zelf drivers geinstalleerd voor de USB Reciever. ALs ik op de afstandbediening op een knop duw gaat het lichtje wel branden op de reciever dus hij is correct geinstalleerd maar door geen programma's zoals Entertainment Center kan ik er toch niets mee aanvangen.

• bramvandensteen
kickje
Pagina: 1