Pentium 3,2 GHz + 6800 GT 256

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:37

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Hallo ,
Ik wil graag binnenkort als de ATI r600 uit is een nieuwe pc kopen.
Nu wil ik eerst het volgende systeem VERkopen:

Intel Pentium 4 3,2 Ghz HT tech.
ASrock P4i65g Moederbord
Nvidia XFX geforce 6800 GT 256 MB
2 x 512 Mushkin geheugen totaal 1024 MB
400 Watt voeding
1 x 120 mm intake fan.
1x 80 mm outtake fan.
Sweex of Noname kast! met premod led voorkant :9

Nu de vraag wat de waarde hier nog van is ! want ik wil het graag ''eerlijk'' verkopen.

Ps . sorry voor de onduidelijke titel maar als ik een titel had genomen : Waarde p4 systeem zat ie meteen op slot.
Want de Hoeveel is dit nog waard topic is dicht :(.

Bedankt alvast!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10-2025
ik denk dat je rond de 300 a 350 wel aardig in de buurt zit... maar volgens mij mogen dit soort topics niet helemaal

Interpolis, glashelder!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Ja helaas ikweet het daarom ook zon vage titel.
Mja hoe moet ik er anders achter komen hoe andere tweakers erover denken

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:39
Uit dit topic:
dion_b schreef op zondag 17 december 2006 @ 12:50:
[...]

En voor de rest van jullie een miniFAQ:

De taxatietopic is dicht maar ik wil weten hoeveel iets waard is...
  • er zijn in de 31 delen van de taxatietopic etterlijke duizenden dingen getaxeerd. Zoek in de laatste delen naar je onderdeel en je vindt hoogstwaarschijnlijk genoeg voorbeelden van wat het waard kan zijn. Tip: gebruik de "Zoek in dit topic" functie :)
  • mocht het gaan om een erg obscuur onderdeel, kijk dan wat verder terug. Obscuur spul is toch grotendeels "wat de gek ervoor geeft", dus verandert er niet zoveel.
  • betreft het splinternieuwe dingen, dan is het logisch dat je het niet hier terug kunt vinden. Beste houvast is dan wat andere splinternieuwe dingen kostten - dus wil je weten wat je GeForce 8800GTX waard is, kijk naar hoeveel een 7800GTX waard was vlak na introductie.
  • mocht dat allemaal niet baten, bedenk dat de taxateurs het ook niet uit hun duim zogen. Zoek op Vraag & Aanbod en Marktplaats of evt eBay naar het onderdeel. Neem een gemiddelde uit de recente prijzen daar.
  • kom je er echt niet uit? Dan heb je ofwel iets zodanigs obscuurs dat een taxateur er ook weinig mee kan, danwel heb je bovenstaande tips niet goed uitgevoerd.
    Vragen over hoeveel iets waard is zijn eigenlijk niet GoT waardig, aangezien iedereen met enige opzoekinzet het antwoord kan vinden. Ga dus geen losse topics met die vragen openen. Dergelijke topics gaan zonder pardon op slot :o

Verwijderd

ik zou 400 euri probere ander zakken naar 350>300

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Je kan 400 euro proberen, maar ik denk dat je dan jezelf een beetje voor de gek houdt. Voor die prijs kun je dat systeem bijna nieuw kopen (zonder voeding en kast).

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
mmz ok bedankt dan maar weer :)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:41

Thandor

SilverStreak

Ps . sorry voor de onduidelijke titel maar als ik een titel had genomen : Waarde p4 systeem zat ie meteen op slot.
Want de Hoeveel is dit nog waard topic is dicht :(.
Open dan geen topic ...

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.