Toon posts:

Microsoft office outlook 2007: importeren werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.050 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met het volgende. Reeds had ik windows xp geinstalleerd op mijn pc samen met Microsoft office outlook 2007. Ik was van plan Windows Vista te installeren. Hierdoor heb ik een backup gemaakt van al mijn email in outlook via:

Bestand > Importeren en exporteren > naar een .pst bestand...

Dit bestand heb ik op een dvd opgeslagen alvoren windows vista te hebben geinstalleerd.

Nu heb ik office 2007 ook weer geinstalleerd, maar als ik nu het .pst bestand wil importeren dan geeft hij aan dat ik geen rechten heb om dit bestand te importeren.
Ik heb tijdens het exporteren bewust geen gebruik gemaakt van een beveiliging zoals een wachtwoord o.i.d.

Het lijkt mij nu dat alleen de gebruiker in windows xp die toen nog bestond als enige het bestand kan importeren.

Maar hoe kan ik nu toch nog het bestand importeren, ik zou graag al mijn mail terug willen??

alvast bedankt!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Signature

Verwijderd

Je hoeft die pst ook niet te importeren.
Kopiëren naar HDD, zodat de readonly er af is en dan via menu openen.
Dan staat in je mappenlijst het archief of persoonlijke mappen (of welke naam je het ook gegeven hebt) :)

Verwijderd

Topicstarter
hmm.. kennelijk pakte hij niet alle grote bestanden vanaf het cd/dvd-r(w) station. Toen ik de dvd in de dvd rom speler stopte, kon ik de bestanden wel van de cd afhalen.

Daarvoor kreeg ik hiermee een foutmelding, wat ik ook probeerde. Maar dat komt dus door dat cd/dvd-r(w) station.

toch bedankt!!!