Toon posts:

Outlook Handtekening Automatiseren

Pagina: 1
Acties:
  • 784 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons gebruikt iedereen nu verschillende handtekeningen in Outlook met allerlei mooie gekleurde
letters en plaatjes etc.

We willen dit graag automatiseren zodat iedereen automatisch in Outlook 2003 onze staandaard
bedrijfshandtekening krijgt.

Er zijn tooltjes voor op de markt die hun informatie uit de AD halen en automatisch in outlook
plaatsen als handtekening. ( mooi werk de hele AD vullen met tel gegevens etc ) |:(

Maar voordat ik een tool ga aanschaffen van een paar duizend euro wilde ik toch even vragen
hoe jullie dit doen?

Zijn er mensen die bijvoorbeeld http://www.officeaddon.com/ gebruiken of
gebruiken jullie andere tools?

Er was wel al een topic hierover uit 2003 maar hier staat geen nuttige info in.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

We hebben gewoon een template gemaakt die iedereen installed krijgt, ze dienen deze aan te vullen emt eigen gegevens.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt die template precies?
Mensen moeten deze zelf invullen en er komt automatisch een handtekeing in Outlook?
Modbreak:vraag en aanbod is verderop :| Sowieso is het niet slim om mailadressen plaintext in een forum te zetten

[ Voor 51% gewijzigd door Lustucru op 04-02-2007 18:05 ]

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dude, sorry hoor als je al niet eens werkt hoe de handtekeningen werken, dan heb je zelf niks gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Weet hoe de standaard handtekeningen werken in Outlook wist niet dat je dit bedoelde
dat is namelijk niet wat ik zoek!

Onze gebruikers zijn te lui om zelf gegevens aan te vullen!

Vandaar dat we de Active directory willen vullen met alle gegevens
en een tool / script willen gebruiken om automatisch in outlook een
handtekening te genereren!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 21:44 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb een script geschreven dat aan de hand van AD informatie automatisch alle signatures (in RTF, HTML en TXT formaat) genereert, het logon script copieert die signatures bij het aanloggen en past de registry aan zodat de signature gekozen wordt.

Voor het aanvullen van de AD heb ik destijds een ander script geschreven voor ons intranet waar onze users dat zelf in konden vullen (en de mensen die dat niet deden hadden opeens signatures met allerlei gaten en vulden het dan dus snel genoeg in) - tegenwoordig krijg ik al de informatie automatisch uit ons HR pakket en prop ik het alsnog de AD in :)
Pagina: 1