Toon posts:

De nieuwe wereld orde

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een interview gekeken van de filosoof "Marcel messing"

Hij heeft het er onder andere over elektronische toezicht en complottheorieen die er zijn.
Zoals de opkomst van de nano-chips, die wij onbewust met een zogenaamde vaccine in ons krijgen, zodat de "all seeing eye" (de nieuwe wereld orde) meer controle over de mensheid kan krijgen.

De war on terror, die eigenlijk tegen ons wordt gebruikt om meer macht en angst te zaaien om juist toegang tot onze privacy te krijgen, denk maar aan ID plicht, onderhuidse chips of de nano technologie.

De nieuwe wereld orde wilt de openbaring voorkomen, door een ziekte te verspreiden, waardoor wij genoodzaakt zijn om het nieuwe vaccine tot ons te nemen, waar dus de nano techonlogie in zit zonder dat wij er zelf bewust van zijn.

Ik zelf vind dit uiterste interessant, hoe denken jullie over marcel messing zijn theorieën? ik zou dan graag jullie meningen hier over willen weten.

Het interview is te zien op de volgende link hier onder:

Klik het kopje "Mind control"

Het is een helelange interview, maar zeer interessant.

http://www.niburu.nl/inde...ticle.php?articleID=15246

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Chips die tegen je wil in geimplateerd worden is geen nieuw idee. De Mythbusters hebben daar ook een uitzending aan besteed.

Ik ben zeer sceptisch over het bestaan van dit soort praktijken. Wie zou besluiten om zo een ziekte te lanceren? De lokale overheid? De EU? De VN? Want zo iets zou toch op grote schaal geregeld moeten worden. Er moeten mensen zijn die grootschalig die ziekte en het tegenmiddel kweken en het verspreiden. Als zo iets zou bestaan zou dat toch echt wel een keertje lekken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Spike_wolf
  • Laatst online: 24-12 12:31

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nano chips is zeker geen nieuw idee... dat speelt al decenia in de sci fi wereld ;)
Maar het zou wel kunnen.

Maar of het 'de nieuwe wereld orde' zal lukken om de gehele mensheid te injecteren zonder dat iemand het merkt? Hell no.
Daar moeten tien duizenden mensen aan mee werken, en daar zitten echt wel mensen tussen die het verhaal voor een miljoentje of wat aan de pers afschuiven.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Spike_wolf schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:36:
Nano chips is zeker geen nieuw idee... dat speelt al decenia in de sci fi wereld ;)
Maar het zou wel kunnen.

Maar of het 'de nieuwe wereld orde' zal lukken om de gehele mensheid te injecteren zonder dat iemand het merkt? Hell no.
Daar moeten tien duizenden mensen aan mee werken, en daar zitten echt wel mensen tussen die het verhaal voor een miljoentje of wat aan de pers afschuiven.
Stukje text geknipt.

Het is technische mogelijk om elke nieuwgeborene in te spuiten met een microchip die kan dienen om de persoon voor de rest van zijn/haar leven te identificeren. Zulke plannen worden in het geheim besproken zonder enig openbaar debat over de betrokken aspecten voor de privacy (...) Geïmplanteerde mensen kunnen overal worden gevolgd.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wie zijn die nieuwe wereldorde mensen dan? Zoiets als Ira Levin's This Perfect Day? En hoe werkt dat implantaatje, want die van mij werkt niet (of juist wel :P))

Er is meer dan een theorie nodig om de praktijk te verklaren: onderbouwing bijvoorbeeld :)

• Spike_wolf
  • Laatst online: 24-12 12:31

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:38:
[...]

Stukje text geknipt.

Het is technische mogelijk om elke nieuwgeborene in te spuiten met een microchip die kan dienen om de persoon voor de rest van zijn/haar leven te identificeren. Zulke plannen worden in het geheim besproken zonder enig openbaar debat over de betrokken aspecten voor de privacy (...) Geïmplanteerde mensen kunnen overal worden gevolgd.
Okay, dat is al weer wat anders dan een injectie bij een geplande ziekte, en dat is best plausible idd.
Maar ook hier zul je genoeg mensen hebben die voor veel geld het verhaal aan de pers af doen, en zo de hele wereld laten weten wat er gebeurd :P

Dit soort dingen geheim hoeden lukt nooit lang, daar zijn mensen veel te geld zuchtig voor.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:38:
[...]

Stukje text geknipt.

Worden besproken? Of zouden besproken kunnen worden?
En door wie zou dat dan gebeuren? En vooral met welk doel? Iedereen kunnen identificeren is wel leuk, maar dat kan de politie nu ook al (Ausweiss-plicht ;) ) Wat veel interessanter is zijn de dingen waar iemand zich mee bezig houdt, de mailtjes die die schrijft. Dat kan je met een chippie in je lichaam niet monitoren.

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie het interview gezien?

Is wel interessant wat de de filosoof te vertellen heeft, hij kan het je beter uitleggen dan ik. ;)

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:42:
[...]

Worden besproken? Of zouden besproken kunnen worden?
En door wie zou dat dan gebeuren? En vooral met welk doel? Iedereen kunnen identificeren is wel leuk, maar dat kan de politie nu ook al (Ausweiss-plicht ;) ) Wat veel interessanter is zijn de dingen waar iemand zich mee bezig houdt, de mailtjes die die schrijft. Dat kan je met een chippie in je lichaam niet monitoren.
Het doel heeft weer te maken met de openbaring, en 2012.

Zodat wij de sprong naar een niewe dimensie niet kunnen maken, ivm de macht willen behouden en de nano-chips, die het proces belemmeren.

Ik weet het klinkt allemaal vaag, maar stel je eens voor.......

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 16:10 ]

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik begin nu toch sterk te twijfelen aan de serieusheid van dit topic.
Mensen zonder een chip in hun hoofd komen 2012 niet in 8)7
En dan neemt een nieuwe leiding het over die dan dankzij de chip weet wie iedereen is?

Ik heb geen tijd om een intwerview van 1:30 uur te bekijken, maar het klink me allemaal nogal als bangmakerij voor een soort van MAtrix.

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 04-02-2007 16:16 ]

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:06:
Hebben jullie het interview gezien?

Is wel interessant wat de de filosoof te vertellen heeft, hij kan het je beter uitleggen dan ik. ;)
Het is niet de bedoeling dat iemand eerst een video van 90 minuten gaat kijken alvorens hij deel kan nemen aan een discussie. Wat wil je ter discussie stellen? Waarom denk je dat er discussie over is? Wat is je eigen standpunt en waarom? Complottheoriën kan iedereen met een beetje fantasie verzinnen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik vind het interessant hoe alles samen valt, de maya kalender en voorspellingen.
Hoe deze man dat verteld vind ik geloofwaardig overkomen, en deze man is echt niet uit op bangmakerij.

En hoe heet weet te vertellen hoe de technologie onbewust tegen ons kan worden gebruikt, zoals dat wij met een reden op het intrenet zitten, en mobiel bellen, Gps.

En dat wij stap voor stap onze privacy kwijt raken door ons angst aan te praten over terroristen en degelijke.

Met alles als doel om controle over ons te krijgen.

[ Voor 194% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 16:25 ]

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:08:
[...]

Het doel heeft weer te maken met de openbaring, en 2012.

Zodat wij de sprong naar een niewe dimensie niet kunnen maken, ivm de macht willen behouden en de nano-chips, die het proces belemmeren.

Ik weet het klinkt allemaal vaag, maar stel je eens voor.......
*kreun*
zodra 2012 er in betrokken wordt(en dan doel ik nog niet eens op openbaringen en dimensies) weet ik al wel hoelaat het is :+

We leven al vele tienduizenden jaren op deze planeet, waarom zouden we uitgerekend in 2012 naar een andere dimensie vertrekken? Omdat toevallig een paar oude kalenders daar ophielden?

Het lijkt me plausibeler dat die volkeren onderling contact hebben gehad oid, ook al zitten ze in verschillende delen van de wereld...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb het begin bekeken maar die 'filosoof' is imo gewoon weer iemand die achter vanalles complottheorieën ziet.
En niet eens zeer originele theorieën. Dat 9-11 allemaal bedacht is om oorlog te kunnen voeren. En bedoeld is om de mensheid te kunnen controleren.

Ik dacht dat jij het eens was met deze man, dus als je argumenten van hem wilt bespreken zou ik ze graag willen horen. Maar ik vind zijn verhaal iig niet de moeite waard om serieus op in te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door fsfikke op 04-02-2007 16:25 ]

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik krijg de onbedaarlijke aandrang om die mijnheer als een volkomen zweverige idioot te bestempelen, maar dat zijn natuurlijk die implantaten die proberen de waarheid te verhullen ;)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

Uhmm tsja weer iemand die zegt dat er een openbaring is..welke? Ik heb het niet gezien en ik kan er dus weinig aan meepraten, maar ik denk al hoe het gaat.
Maar die controleerbare wereld komt er snel aan hoor! Daar gaan we immers naar toe, ik zal het straks nog wel zien, degene die geen chip draagt zal worden beschouwd als een terrorist, omdat de overheid je niet kan controleren. Maar welke vrijheid hebben we nog? Vrij om te denken, onze post te lezen, de vrijheid om te leven zoals je wilt? de vrijheid om te lezen wat je wilt, naar welke sites te gaan die je wilt, je mening uitdragen?

Maar nu over de nieuwe wereld orde, is die in de handen van America of van de Chinezen. En als er een 'orde' is die ons controleerd, waarom hebben wij dat dan nog niet door? Ik vind het allemaal een beetje zoals gezegd Matrix achtig en plato-achtig (die met de grot)

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Vanwege een gebrek aan een onderwerp van discussie en omdat het vooralsnog neigt naar niet-onderbouwde complottheorieën sluit ik dit topic. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.