Broadwater Core2Quad Support?

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Na lang zoeken op google en tweakers kan ik het antwoord nergens vinden.
Ik heb een MSI Neo met 965P chipset. Nu staat er op de site, dat deze geen Core2Quad support heeft, terwijl de Platinum versie dat wel heeft.
Wat ik nu niet snap is dat deze dezeflde 965 chipset heeft als de gewone Neo.
Wat is nu het verschil dan, en wat is benodigd voor een Core2Quad, er is toch niks anders kwa FSB, het verschil zit m in de 4 cores. Ook op intel staat dat de 965 gewoon quad core support heeft....
Is MSI nu gewoon laks en willen ze geen bios update maken ofzo?

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Ik denk dat een bios updateje het verschil kan maken.

Intel P965 kan gewoon een Quadcore draaien geloof ik :)

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:06

Fab1Man

Live life to the fullest

master_viper schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:20:
Na lang zoeken op google en tweakers kan ik het antwoord nergens vinden.
Ik heb een MSI Neo met 965P chipset. Nu staat er op de site, dat deze geen Core2Quad support heeft, terwijl de Platinum versie dat wel heeft.
Wat ik nu niet snap is dat deze dezeflde 965 chipset heeft als de gewone Neo.
Wat is nu het verschil dan, en wat is benodigd voor een Core2Quad, er is toch niks anders kwa FSB, het verschil zit m in de 4 cores. Ook op intel staat dat de 965 gewoon quad core support heeft....
Is MSI nu gewoon laks en willen ze geen bios update maken ofzo?
Daar is je antwoord. Ze gaan niet hun goedkopere bordje interessanter maken terwijl hun duurdere die feature "exclusief" heeft.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Denk inderdaad dat ze expres geen BIOS update voor het non-Platinum bord uit gaan brengen. Onder het mom van: goedkoper = minder features. Kan echter natuurlijk ook dat ze het gewoon even uitstellen, quadcore is nou nog niet echt veel gebruikt.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:50

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
kingrichard47 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:27:
Denk inderdaad dat ze expres geen BIOS update voor het non-Platinum bord uit gaan brengen. Onder het mom van: goedkoper = minder features. Kan echter natuurlijk ook dat ze het gewoon even uitstellen, quadcore is nou nog niet echt veel gebruikt.
Ja maar dat is toch een vieze naaistreek, ik bedoel ik wil (nog) geen Quad core, maar zo duidelijk op hun site zetten van NOT SUPPORTED, is toch een beetje verkeerd. En hoe moeilijk is t nou om een bios update hiervoor te maken?

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

master_viper schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:39:
Ja maar dat is toch een vieze naaistreek, ik bedoel ik wil (nog) geen Quad core, maar zo duidelijk op hun site zetten van NOT SUPPORTED, is toch een beetje verkeerd. En hoe moeilijk is t nou om een bios update hiervoor te maken?
Het is inderdaad niet moeilijk, maar je kan ook een ander bord van een andere producent halen. Verder vind ik het wél fair dat ze het er duidelijk op zetten, anders was het jou misschien niet opgevallen en had je een bordje gekocht dat niet al jouw verwachtingen kon inlossen (je zou er wss vanuit gegaan zijn dat de Quads er ook op draaiden). Nu weet je het van op voorhand. Ik vind het trouwens nooit erg dat ze het er duidelijk op zetten dat het NIET met iets anders samenwerkt.
Pagina: 1