Ik zal het zo duidelijk proberen uit te leggen en hoop dat iemand mij kan en wil helpen.
Ik heb een toshiba a7 notebook ( sata 80gig 1024ddr dual core t2300 atix1650 etc )
Deze heeft enkele problemen bij het installeren van windows en of werken in windows.
Ik start een windows xp setup
druk op een toets om te starten van cd
dan controleerd hij de harde schijven ( in een blauw scherm )
ziet mijn partities en ik kan partities veranderen.
ik wil hem installeren om part1
windows kopieert nu de bestanden die nodig zijn voor de setup:
rond de helft klapt mijn pc uit en gaat hij herstarten.
Windows vista komt ook niet voorbij de installatie op het moment dat hij bestanden wil gaan uitpakken komt hij niet verder en klapt de pc uit.
Af en toe gaat de installatie wel goed zoals nu .
Ik kom in windows maar alles gaat ontzettend traag : zelfs het bewegen van de muis, wil ik drivers installeren gaat dit allemaal tergens langzaam. ( en toe klapt de pc uit )
Harde schijf al vervangen : Hitachi 80gb sata 5400rpm
geheugen al ander geprobeerd en geen resultaat.
is er iemand bij wie dit probleem bekend voor komt ?
het lijkt er juist op dat zodra de pc moet gaan werken of iets moet uitvoeren hij compleet de wegkwijt is . ?
( aanvulling ) Bij het installeren van de ati drivers krijg ik de volgende melding :
Setup kan niet verder gaan omdat de lenge van het opgegeven pad plus de naam van de installatie map de liemiet van 88 tekens overschrijden. ( heeft dit er iets mee te maken misschien ???
Ik heb een toshiba a7 notebook ( sata 80gig 1024ddr dual core t2300 atix1650 etc )
Deze heeft enkele problemen bij het installeren van windows en of werken in windows.
Ik start een windows xp setup
druk op een toets om te starten van cd
dan controleerd hij de harde schijven ( in een blauw scherm )
ziet mijn partities en ik kan partities veranderen.
ik wil hem installeren om part1
windows kopieert nu de bestanden die nodig zijn voor de setup:
rond de helft klapt mijn pc uit en gaat hij herstarten.
Windows vista komt ook niet voorbij de installatie op het moment dat hij bestanden wil gaan uitpakken komt hij niet verder en klapt de pc uit.
Af en toe gaat de installatie wel goed zoals nu .
Ik kom in windows maar alles gaat ontzettend traag : zelfs het bewegen van de muis, wil ik drivers installeren gaat dit allemaal tergens langzaam. ( en toe klapt de pc uit )
Harde schijf al vervangen : Hitachi 80gb sata 5400rpm
geheugen al ander geprobeerd en geen resultaat.
is er iemand bij wie dit probleem bekend voor komt ?
het lijkt er juist op dat zodra de pc moet gaan werken of iets moet uitvoeren hij compleet de wegkwijt is . ?
( aanvulling ) Bij het installeren van de ati drivers krijg ik de volgende melding :
Setup kan niet verder gaan omdat de lenge van het opgegeven pad plus de naam van de installatie map de liemiet van 88 tekens overschrijden. ( heeft dit er iets mee te maken misschien ???