Voor mijn casemod heb ik een Noritake GU128x32 VFD aangeschaft.

Zo'n VFD
Deze VFD heeft het even gedaan, maar toen heb ik perongeluk het adres veranderd van de VFD en sindsdien doet hij het niet meer. Ook met de datakabel eruit. De VFD krijgt gewoon spanning, en ook over elk pinnetje van de VFD zelf staat een spanning rond de 4,5Volt.
Ik denk zelf dat ik hem moet resetten voordat hij het weer doet, maar ik kan nog niet vinden hoe ik hem kan resetten.
Ik heb wel gevonden dat je hem weer in de testmodus kan laten gaan, maar dit werkt voorals nog niet:
Is mijn VFD kapot ?
Zo'n VFD
Deze VFD heeft het even gedaan, maar toen heb ik perongeluk het adres veranderd van de VFD en sindsdien doet hij het niet meer. Ook met de datakabel eruit. De VFD krijgt gewoon spanning, en ook over elk pinnetje van de VFD zelf staat een spanning rond de 4,5Volt.
Ik denk zelf dat ik hem moet resetten voordat hij het weer doet, maar ik kan nog niet vinden hoe ik hem kan resetten.
Ik heb wel gevonden dat je hem weer in de testmodus kan laten gaan, maar dit werkt voorals nog niet:
En ik zie de gloeidraden ook niet aangaan met de power-up.There is a test mode that you can activate by shorting pin 2 (T0) on the power connector to pin 3 (GND) when you power up the display. The display will cycle through all possible characters. Disconnect the power to end. I don't think it matters, but I leave the data connector off when doing this.
Is mijn VFD kapot ?