Ik heb hetzelfde probleem als hier
Met ongeveer dezelfde situatie:
ik wilde 2 partities samenvoegen tot 1met Partition Magic 8, in totaal 3 partities op mn harde schijf, nu nog 2.
Ik weet niet wat er gebeurd is, want ik heb niet heel de tijd naar het 'mergen' zitten kijken.
Dus na een reboot krijg ik de foutmelding: "boot record signature AA55 not found"
Alle partities zijn aangeduid als 'beschikbare ruimte" in schijfbeheer en er is geen stationsletter toegekend, ik kan enkel een nieuw logisch station maken (=nieuwe partitie maken binnen de harde schijf) of de partitie verwijderen volgens schijfbeheer.
MAAR: ook mn 2e harde schijf, die aan de pc hing tijdens het mergen vertoont hetzelfde symptoom !
Nu heb ik al data recovery progjes gebruikt, zoals:
1 : start= 61, size= 78140097, Id=05, E
En zegt ook: "CHS and LBA don't match" => wat moet ik mij heirbij voorstellen ?
Iemand een oplossing om de schijf weer bootable en leesbaar te maken ???
Met ongeveer dezelfde situatie:
ik wilde 2 partities samenvoegen tot 1met Partition Magic 8, in totaal 3 partities op mn harde schijf, nu nog 2.
Ik weet niet wat er gebeurd is, want ik heb niet heel de tijd naar het 'mergen' zitten kijken.
Dus na een reboot krijg ik de foutmelding: "boot record signature AA55 not found"
Alle partities zijn aangeduid als 'beschikbare ruimte" in schijfbeheer en er is geen stationsletter toegekend, ik kan enkel een nieuw logisch station maken (=nieuwe partitie maken binnen de harde schijf) of de partitie verwijderen volgens schijfbeheer.
MAAR: ook mn 2e harde schijf, die aan de pc hing tijdens het mergen vertoont hetzelfde symptoom !
Nu heb ik al data recovery progjes gebruikt, zoals:
- Active@Undelete (data kan worden gerecoverd, maar de bestanden zijn allemaal 0Kb groot)
- Testdisk (data kan worden gerecoverd, maar bij het openen van een bestand krijg ik "Kan geen toegang tot opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item."
1 : start= 61, size= 78140097, Id=05, E
En zegt ook: "CHS and LBA don't match" => wat moet ik mij heirbij voorstellen ?
Iemand een oplossing om de schijf weer bootable en leesbaar te maken ???
[ Voor 3% gewijzigd door Ward Vr op 04-02-2007 14:33 ]