Toon posts:

Planet Internet Upgrade.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vreemde gedachte misschien maar toch leg ik hem jullie voor. Op het moment hebben wij een internet abonnement van Planet Internet. Om precies te zijn Planet Internet Adsl Comfort. We willen graag upgraden naar Adsl Advance maar zouden hierbij graag ook een nieuwe Speed Touch 716g ontvangen, om wat gaten in het wireless netwerk te dekken. Heeft iemand een idee hoe dit te regelen is? Aangezien we al een klant zijn van Planet Internet zouden we deze volgens mij volgens de standaard upgrade procedure deze wireless router niet meer ontvangen. Is er iemand die heir ervaring mee heeft?

Bedankt voor de tijd! :)

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Misschien een beter plan om met de Planet helpdesk te bellen, aangezien die daar elke dag mee te maken hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Mindsurfer schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:12:
Misschien een beter plan om met de Planet helpdesk te bellen, aangezien die daar elke dag mee te maken hebben.
Ga ik ook zeker doen! Maar je weet hoe lang dat kan duren :) Dus ik dacht misschien dat er hier nog iemand zou rondlopen die hetzelfde probleem tegen is gekomen.

Verwijderd

Het is geen probleem wat je hier post. Je geeft het zelf al aan, je hebt een abo en wilt upgraden. Nieuwe modems worden alleen verstrekt afaik bij het opleveren van een nieuwe aansluiting. Duik anders even de Planet webshop in, misschien staat daar ook info aangaande kosten van een 716/780. Anders even rondneuzen op marktplaats bijvoorbeeld, gezien het massaal overstappen van mensen naar IPB is de kans aanwezig dat je een ST716 voor niet teveel te pakken kan krijgen.

Succes in ieder geval