Toon posts:

Advies en vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren en wellicht dames
Hier heb ik een Asus P3FB met P3 600 mhz slot1. 256 Mb Mushkin cas2 133 mhz videokaart Viper V770.
Wat is nu verstandig: Systeem is lekker stabiel no probs, maar wil wel iets sneller dus: of Asus CUSL2-C met 1 gig P3 of P3 850E slot 1 op bestaand P3FB met Videokaart V7700 van Asus (meest uitgebreide versie)?
Bovendien ben ik op zoek naar een leverancier van de ATC 100 en 200 kasten (ja ik weet het duur maar wel erg mooi) Voeding hier Enermax 431 W. Twwe maxtor schijven met ATA 100 promise controller (werk goed)
Gaarne jullie adviesjes.

Thanks The Duck 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
tja, Intel zat toch met de PIII aan z'n tax? (correct me if i'm wrong) En om dan 850(proc) + 350(mobo) uit te gaan geven aan een systeem waarmee je met die socket niet meer verder kunt. Op t moment dat je dan weer wil upgraden moet je weer een nieuw mobo kopen. Ik zou voor die 850E gaan, en dan als je weer wilt upgraden door naar iets anders. (p4 of AMD) Ik zou het t prijsverschil niet waard vinden. (ervan uitgaande dat die socket aan z'n einde zit)

Verwijderd

Topicstarter
Weinig reactie?

Verwijderd

neem gewoon wat ik heb alleen dan een beter beeld kaart hercules geforse mx 32mb *D

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
De enermax voeding kan je halen bij http://www.space-promotion.nl/ voor 245,-

Als je hier kijkt heb je een review van tweakers van de atc 200.

Daar staat ook dat hij geleverd werd door http://www.comptechworld.nl/

De ATC 100 = 949,-
De ATC 200 = 949,-
De ATC 400 = 5149,-

Ben je een gamer koop de P3 850 + V7700
anders de P3 1GHz

Verwijderd

waarom zijn jullie allemaal zo dom om een intel te nemen? z'n intel is 10 keer duurder en slechter dan een AMD???????????

Verwijderd

Wil je meer Fps in spellen koop een Geforce2 Gts 64MB.. heb je veel meer aan dan een snellere processor. Wil je meer CPU power koop dan een AMD of een PIII of klok die PIII van je over 800 Mhz moet met dat ding wel te halen zijn
Pagina: 1