Toon posts:

Laptop gevallen en nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
toen ik vanmorgen opstond lag me laptop nog op de leuning van mijn bankje. ik kwam er tegenaan. en hij viel op de grond..

je ziet nog wel dat hij opstart en verder doorloopt na het inloggen.. alleen het scherm heeft vertikale rare wazige strepen. en de processor word kokend heet.. ik heb hem al helemaal gedemonteerd/monteerd.. maar dit mocht niet helpen

wie weet wat de oorzaak kan zijn, ik zelf denk dat het tft scherm is overleden :|

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:27

Nibbz

Postmaster General

jah, mijn kamer genoot heeft hetzelfde probleem gehad... alleen liet 'em van 3 meter hoog vallen... heeft het scherm ook niet overleefd..

Denk dat je laptop van "laptop" naar "lap" evolueerd.. :9

Als je een beetje handig bent, kun je er mss nog een nieuw scherm in zetten.. maar weet niet of dat de moeite waard is

13:37

Verwijderd

Topicstarter
ok, bedankt voor de tip maar waarom stopt de cooler met draaien als hij naar windows gaat?

het is een Pentium 4M 2GHz

niet een heel erg oud model dus

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 13:05 ]

Verwijderd

Zit de heatsink wel helemaal lekker op de cpu?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:27

Nibbz

Postmaster General

Ik heb zelf een Dell 510m, waar een Pentium M 1,7 ghz in zit, maar ik hoor de cooler eigenlijk weinig, alleen als ga gamen ofzo, of druk bezig ben in photoshop, dus zo'n ramp is dat, na mijn weten niet..

Wil het met het scherm niet meer leuk, is het misschien een idee om een pentium M moederbord te kopen, gooi je dat ding gewoon in een desktop bak (want een laptop zonder scherm is niet echt makkelijk).

13:37