xp beter voor spelletjes? of vista

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-03 10:12
als je een spel hebt dat op vista en xp zou werken het verbruikt 512 mb geheugen
werkt het dan percies het zelde als op vista of xp?
ik bedoel dat xp verbruikt minimaal 128 mb geheugen en vista 512mb dus als je een spel wilt spelen
dat 512mb nodig heeft kan je toch beter xp kiezen want die verbruikt minder

• Xsola
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07-2021
Huh? :?
Als ik alleen op de titel reageer:
Spelletjes zijn beter te spelen onder xp. Omdat Vista simpelweg 500Mb aan werkgeheugen opsnoept om zichzelf te kunnen draaien..
Verder werkt het dan wel het zelfde..

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:37
Ligt eraan wat voor pc je hebt. Als je een pc hebt met 2 GB geheugen, dan zal je het verschil echt niet extreem snel merken. Met 512 MB zal je wel degelijk verschil merken.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zonder de rest van je specs kunnen we er natuurlijk geen zinnig woord over zeggen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik mis in je topic eigenlijk elke vorm van eigen inzet - wat heb je al geprobeerd en gedaan? Wil je met dit topic een discussie starten of wil je het echt 'weten'? Omdat dit ook letterlijk in de FAQ staat, oddish2211, ga ik je topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.