Toon posts:

Dingen uit Amerika werken niet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo en daar gehoord dat je geen videokaart uit amerika kunt bestellen omdat die dan niet werkt (een of andere code), is dit zo bij meerdere hardware?

Verwijderd

Lijkt me niet. Ze hebben alleen een andere voltage voor de voeding. 110 tegen 220 bij ons. Dat kun je al makkelijk door een schuifje op je voeding aanpassen.

Kaarten voor in de PC lijkt me grote onzin. Ik ben een jaartje in de states geweest en allerlei hardware mee naar huis genomen en alles werkt gewoon.

Zou wat wezen >:)

Verwijderd

huh?? nog nooooiiiittt van gehoort.
Wat voor code zou er dan in moeten zitten??
agp == agp, dus ik zie niet in waarom dat dan hier niet zou werken. Maar mocht het zo zijn, dan kun je dit in de AGP standaard terug vinden als het goed is.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het enige wat ze misschien bedoelen is dat de TV-out dan NTSC signaal geeft en niet PAL, maar dat is met een jumper of zelfs in software in te stellen, dus dat is geen probleem.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Volgens mij is er niets mis mee.

Verwijderd

Ik heb tot nu toe al m'n videokaarten in America gekocht, no problem so far :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 februari 2001 12:14 schreef Bigs het volgende:
Het enige wat ze misschien bedoelen is dat de TV-out dan NTSC signaal geeft en niet PAL, maar dat is met een jumper of zelfs in software in te stellen, dus dat is geen probleem.
dit bedoelde ik ja, maar dat is dus te verzetten, ok dan, thx for the help ;)

(maar ik heb toch ooit iemand horen roepen: Ik wil een AIW radeon terwijl hij al te koop was in amerika, en toen zei die iets van dat NTSC en PAL en daardoor moest ie wachten tot ie in nederland verkrijgbaar was)

Verwijderd

Heb een keer een voodoo3 besteld uit Amerika. Werkt perfect!! :) en de tv-out werkt ook gewoon.

Verwijderd

Veel hardware wordt in Taiwan e.d. gemaakt... En het kost veel meer om 2 verschillende typen hardware te maken, dus het is gewoon allemaal hetzelfde.
Pagina: 1