Toon posts:

[CS:S] Instellingen blijven niet behouden*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey bij de tijdelijke overgang van videokaart (heb een ati erin gehad)
moest ik om CSS te spelen mn dxlevel op 70 zetten anders kreeg ik een crash .(met de ati kaart)
Nadat ik mn pc heb schoongemaakt weer mn oude nvidia kaart erin gedaan , ati driver eraf (alleen displaydriver) , en de nieuwste driver geinstalled voor de 7950 .

Ik ben bij installatie vergeten mn powerkabeltje vergeten in te pluggen zodat de kaart op minimum(?) performce gezet werd zodat de kaart niet teveel belast werd.
Even gereboot stekker erin en klaar .

Maar telkens als ik CSS opstart , start hij in 1024/768 resolutie op , opeens staan bij advanced settings antialiasing op 4xMSAA(*recomended) terwijl hij dit voorheen nooit had (4xMSAA = voorheen "*none")

Dit is erg irritant , moet telkens ingame eerst de resolutie aanpassen , plus HDR staat standaard uit (high dynamic range). (stond eerder standaard *aan)

ik heb -dxlevel 90 al gedaan , geen effect .

Hoe krijg ik de boel weer werkend zonder dat ik eerst allerlei shit moet aanpassen om fatsoenlijk te gamen ?
En zonder dat ik CSS opnieuw moet installeren ...

(heb ook al de nieuwste directx gedownload met webupdate geen effect)
http://specs.tweak.to/14850

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Kleine titelfix :)
Heb je al eens geprobeert om het bestand waarin je instellingen opgeslagen worden weg te gooien? (zie search voor exacte bestandsnaam).

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je IETS in je command line staan? Laat eens zien?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je in commandline ?
Hoe kan ik die zien /kopieren ?
Ik heb dxlevel gewijzigd in luanch options van css .....
En topictitel is beter zo idd ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 17:02 ]

Verwijderd

Check even of je configuratie bestanden niet read-only staan. Onder Steam/<accountnaam>/Counter-Strike Source/cfg kun je deze dacht ik vinden (tja, raar maar waar heb ik geen CSS op mijn werk :) ).

Inmiddels thuis:

<path>\Steam\SteamApps\<accountnaam>\counter-strike source\cstrike\cfg

Maar daar staat dus geen resolutieinformatie in. Die is namelijk in de registry te vinden. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je in je cfg bestanden ergens een resolutiereset hebt staan.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 19:50 ]