Ik zag dat er een hardware taxatie topic was maar aangezien ik niet weet wat de exacte type nummers zijn van mijn onderdelen (van de meeste dan) en hoe ze heten etc etc, probeer ik het in een nieuw topic. Ik wil een laptop aanschaffen en daarvoor mijn pc verkopen.
De pc is nu zo'n 5 jaar oud en bestaat uit het volgende:
AMD Athlon 2600+ processor (kloksnelheid: 2.13Ghz)
1024mb ram geheugen
80 GB harde schijf
256 MB Videokaart (Nvidia GeForce 6800 GS/XT), nog maar een paar maandjes oud, ter waarde van € 149,-
CD-Rom drive (werkend)
DVD-Rom drive (leest geen dvd's, moet vervangen worden)
Officiële Windows XP Home editie (service pack 2)
Netwerkkaart (Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC), nog maar een paar maandjes oud.
Geluidskaart (CMI8738/C3DX PCI Audio Device)
17 inch LCD Scherm (Philips, 3 jaar oud, zitten enkele onweersvliegjes ín het beeldscherm)
Toetsenbord + Muis
USB-kaart voor aansluiting tot aan 8 usb-kabels
Extra: De lichtjes (voorop de pc) werken niet meer, in verband met de aanschaf van een nieuw moederboard. De stekkertjes van het moederbord naar de lampjes verschillen en moeten aangepast worden.
Er zit een nieuwe ventilator op de processor, deze is stiller dan de standaard ventilator die er op zat.
Er zit ook een nieuwe voeding op,die meer stroom geeft.
Met de videokaart is het mogelijk om meerdere schermen aan te sluiten op de pc.
Ik gok dat er totaal zo'n 1500 euro in is gegaan, wat ik er natuurlijk niet meer voor terug krijg, maar ik vroeg me af wat ik hier voor kan krijgen/vragen?
De pc is nu zo'n 5 jaar oud en bestaat uit het volgende:
AMD Athlon 2600+ processor (kloksnelheid: 2.13Ghz)
1024mb ram geheugen
80 GB harde schijf
256 MB Videokaart (Nvidia GeForce 6800 GS/XT), nog maar een paar maandjes oud, ter waarde van € 149,-
CD-Rom drive (werkend)
DVD-Rom drive (leest geen dvd's, moet vervangen worden)
Officiële Windows XP Home editie (service pack 2)
Netwerkkaart (Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC), nog maar een paar maandjes oud.
Geluidskaart (CMI8738/C3DX PCI Audio Device)
17 inch LCD Scherm (Philips, 3 jaar oud, zitten enkele onweersvliegjes ín het beeldscherm)
Toetsenbord + Muis
USB-kaart voor aansluiting tot aan 8 usb-kabels
Extra: De lichtjes (voorop de pc) werken niet meer, in verband met de aanschaf van een nieuw moederboard. De stekkertjes van het moederbord naar de lampjes verschillen en moeten aangepast worden.
Er zit een nieuwe ventilator op de processor, deze is stiller dan de standaard ventilator die er op zat.
Er zit ook een nieuwe voeding op,die meer stroom geeft.
Met de videokaart is het mogelijk om meerdere schermen aan te sluiten op de pc.
Ik gok dat er totaal zo'n 1500 euro in is gegaan, wat ik er natuurlijk niet meer voor terug krijg, maar ik vroeg me af wat ik hier voor kan krijgen/vragen?