Hallo,
Van een vriend kreeg ik een tijd terug een oude laptop een Toshiba Satellite 4090XCDT.
Het toetsenbordje deed het niet en hij had geen zin om er naar te kijken.
Affijn..ik van alles geprobeerd ,in dos deed alles het perfekt maar in windows waren de toetsen dood.
Van alles geprobeerd maar zonder succes en uit ergenis ben ik met 2 handen alle toetsen tegelijk in gaan drukken (de proffesionele aanpak
)
Hiermee heb ik iets verranderd want sindsdien doen 4 letters raar.
Zo gaf de letter E bij aan slag een punt achter de E..
De C gaf bij aanslag de letter C en je cursor sprong terug naar het begin van de zin.
De L gaf de letter L met een = teken ervoor.
De = gaf precies dezelfde tekens weers als de L..namelijk =L.
Toen kreeg ik als tip om eens opnieuw de drivers te installeren voor het toetsenbord..en ja...dat was het euvel..alle toetsen deden het weer onder windows.
Maar de verkeerde letter aanslag bij die 4 toetsen bleef.
Wat ik ook probeerde zowel in bios als in windows blijven deze toetsen een verkeerde aanslag geven.
Nu een hele poos later wil mij kleine nichtje graag een laptop en wil ik proberen deze voor haar goed te rkijgen.
Echter ik zit nog steeds met het toetsenprobleem.
Nu heb ik XP er schoon opgezet maar helaas zonder resultaat.
Tevens heb ik een bios update uitgevoerd maar ook dit zonder resultaat.
Nu kan ik zo snel niets meer bedenken om het weer goed te krijgen en ik weet dat hij het wel goed gedaan heeft.
(ik kon voorheen bv. HELP in de bios tikken zonder problemen)
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik nog kan proberen?
Bij voorbaat dank.
Van een vriend kreeg ik een tijd terug een oude laptop een Toshiba Satellite 4090XCDT.
Het toetsenbordje deed het niet en hij had geen zin om er naar te kijken.
Affijn..ik van alles geprobeerd ,in dos deed alles het perfekt maar in windows waren de toetsen dood.
Van alles geprobeerd maar zonder succes en uit ergenis ben ik met 2 handen alle toetsen tegelijk in gaan drukken (de proffesionele aanpak
Hiermee heb ik iets verranderd want sindsdien doen 4 letters raar.
Zo gaf de letter E bij aan slag een punt achter de E..
De C gaf bij aanslag de letter C en je cursor sprong terug naar het begin van de zin.
De L gaf de letter L met een = teken ervoor.
De = gaf precies dezelfde tekens weers als de L..namelijk =L.
Toen kreeg ik als tip om eens opnieuw de drivers te installeren voor het toetsenbord..en ja...dat was het euvel..alle toetsen deden het weer onder windows.
Maar de verkeerde letter aanslag bij die 4 toetsen bleef.
Wat ik ook probeerde zowel in bios als in windows blijven deze toetsen een verkeerde aanslag geven.
Nu een hele poos later wil mij kleine nichtje graag een laptop en wil ik proberen deze voor haar goed te rkijgen.
Echter ik zit nog steeds met het toetsenprobleem.
Nu heb ik XP er schoon opgezet maar helaas zonder resultaat.
Tevens heb ik een bios update uitgevoerd maar ook dit zonder resultaat.
Nu kan ik zo snel niets meer bedenken om het weer goed te krijgen en ik weet dat hij het wel goed gedaan heeft.
(ik kon voorheen bv. HELP in de bios tikken zonder problemen)
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik nog kan proberen?
Bij voorbaat dank.