Toon posts:

IP/netwercamera

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik wil een IP/netwerkcamera op het internet beschikbaar maken maar dat lukt me niet. Ik weet inmiddels dat ik bij de NAPT settings iets moet invullen,maar wat. Er wordt om de volgende dingen gevraagd
protocol: tcp of udp ?
inside IP ?
inside poort ?
outside IP ?
outside poort ?
en er wordt gevraagd om een default server ?
Zijn er behalve deze instellingen nog meer dingen die ik moet instellen( bijvoorbeeld in windows.enz...)

mvg. Freddie

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Hendig sjiek dat je zelf weet wat je wil. Welkom op GoT trouwens. Wij zijn hier gewend om alle informatie die mogelijk van belang is te vermelden.

Begin dus maar eens met het posten van welke camera en welke router je hebt. Wat je moet doen is een poort forwarden in je router, zodat mensen van buitenaf kunnen verbinden naar je camera. In de handleiding van je camera staat vast wel welke poorten, en of deze UDP of TCP zijn.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Codecaster, even wat meer info vanaf deze kant. De gebruiksaanwijzing van de camera kun je op het volgende adres bekijken http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/750000-774999/751033-an-01-nl-DIGI-LAN_NETZWERKKAMERA_380TVL-WLAN.pdf
Het modem/ router die ik gebruik is een SpeedTouch 570.

mvg. Freddie

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Wat codecaster bedoelt is dat je de info moet geven.
Wij zijn hier de helpdesk niet die alles voor je doet ;)

We verwachten op z'n minst wat info over je netwerk (welke ip;s? welk ip heeft de camera?)
En over je camera.

Type enzo ;)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ja, dit staat dus allemaal in de handleiding die je zelf opgeeft:
Let u op, dat u alle ports en diensten (bv. port 80, port 5002, port 5003) aan de firerwall
vrijschakeltst. Bevindt zich de netwerkcamera achter een router, is het nodig ports en diensten aan de
netwerkcamera door te sturen (NAT, Port Forwarding).
De handleiding van je camera, samen met de handleiding van je modem/router moeten je toch echt genoeg informatie geven.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.