Ik heb gezien dat er al heel wat threads zijn betreffende dit onderwerp maar een oplossing voor mijn specifieke probleem heb ik echter niet kunnen vinden. Als het er wel is dan mijn excuses voor deze post.
Ik heb hier een vaag probleem sinds ik m'n nieuwe ADSL van Speedlinq werkend heb gekregen.
Ik heb 2 pc's via een switch aan de modem hangen. De modem is ingesteld als router en geeft de pc's zelf een ip.
Nu komt het; met mijn pc kan ik naar geen enkele ftp site connecten. Zowel niet met FlashFXP als met m'n browsers (Firefox en IE).
Maarrrr met de pc van mn vrouw lukt dit echter prima.
Ik ben de hele avond al bezig geweest maar ik kom er niet uit.
Heb poorten open gezet in de modem, active/passive verbindingen met FlashFXP geprobeerd maar mag allemaal niet baten.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt.
Ik heb hier een vaag probleem sinds ik m'n nieuwe ADSL van Speedlinq werkend heb gekregen.
Ik heb 2 pc's via een switch aan de modem hangen. De modem is ingesteld als router en geeft de pc's zelf een ip.
Nu komt het; met mijn pc kan ik naar geen enkele ftp site connecten. Zowel niet met FlashFXP als met m'n browsers (Firefox en IE).
Maarrrr met de pc van mn vrouw lukt dit echter prima.
Ik ben de hele avond al bezig geweest maar ik kom er niet uit.
Heb poorten open gezet in de modem, active/passive verbindingen met FlashFXP geprobeerd maar mag allemaal niet baten.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt.
[ Voor 14% gewijzigd door .Sachiel op 04-02-2007 01:30 ]