Goedendag allen,
Ik heb hier een Hp Pavilion ZV6149 Notebook staan. En een LG 32LC2R LCD tv hangen.
De notebook beschikt over een VGA uitgang, en de tv over een VGA ingang.
Heb zonder problemen met een vga kabel de twee op elkaar aangesloten.
Vervolgens met de toetscombinatie Fn en de F4 (beeldscherm wisselen e.d). Beeld gekregen op de televisie.
Ik dacht leuk een spelletje Call of Duty te gaan spelen en start deze vervolgens op. Hierna vliegt het beeld van de tv af en krijg het ook niet meer terug.
Ook niet als ik het uit het spel ga en als ik weer op het bureaublad ben te schakelen.
Vervolgens mijn vaders laptop erbij gepakt en hier hetzelfde verhaal.
Heb al wat lopen zoeken op internet, maar kom eigenlijk niet iets soortgelijks tegen, en heb ook geen idee waar het aan kan liggen.
Wat ik zelf heb gedaan:
- Zoeken op google
- Kabels nagelopen
- Andere notebook geprobeerd
- Opnieuw opgestart
- Stroomstekker uit tv
- Nieuwe drivers
Iemand die mij hiermee verder kan helpen zodat ik het beeld weer op de tv krijg?
Ik heb hier een Hp Pavilion ZV6149 Notebook staan. En een LG 32LC2R LCD tv hangen.
De notebook beschikt over een VGA uitgang, en de tv over een VGA ingang.
Heb zonder problemen met een vga kabel de twee op elkaar aangesloten.
Vervolgens met de toetscombinatie Fn en de F4 (beeldscherm wisselen e.d). Beeld gekregen op de televisie.
Ik dacht leuk een spelletje Call of Duty te gaan spelen en start deze vervolgens op. Hierna vliegt het beeld van de tv af en krijg het ook niet meer terug.
Ook niet als ik het uit het spel ga en als ik weer op het bureaublad ben te schakelen.
Vervolgens mijn vaders laptop erbij gepakt en hier hetzelfde verhaal.
Heb al wat lopen zoeken op internet, maar kom eigenlijk niet iets soortgelijks tegen, en heb ook geen idee waar het aan kan liggen.
Wat ik zelf heb gedaan:
- Zoeken op google
- Kabels nagelopen
- Andere notebook geprobeerd
- Opnieuw opgestart
- Stroomstekker uit tv
- Nieuwe drivers
Iemand die mij hiermee verder kan helpen zodat ik het beeld weer op de tv krijg?