Dubbelklik op map is niet langer standaard "map openen"

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hallo beste tweakers.

De titel zegt het eigenlijk al. Mij probleem is dus ook:

Dubbelklik op map is niet langer standaard "map openen".

Hier een screencap waar je kan ziet dat het fout zit.

SCREENCAP

Zou iemand voor mij kunnen opzoeken wat hier zou moeten staan om mij helpen deze onvergefelijke fout te herstellen? Dus; welke gegevens er bij "nieuwe actie" zouden moeten staan? Dan zou ik je/jullie heel erg dankbaar zijn.

Bij voorbaat dank,

Arno

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Fiddle
  • Niet online
Kijk hier zie je het nog beter. Kan iemand me helpen zorgen dat gewoon openen weer standaard wordt? Want dit is geen werken zo :S

Rechtermuisknop

Ik heb namelijk niet zoveel zin om een complete windows reinstall te gaan doen door deze ongein :S

[ Voor 23% gewijzigd door Fiddle op 04-02-2007 15:11 . Reden: Verkeerde link ]

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-03 21:31

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Bij mij staat er ook 'find' en opent hij de map wel gewoon. Misschien dat als je op standaard klikt bij 'bestandstype bewerken' dat hij het weer doet ? Of anders bij extra -> mapopties op 'standaardinstellingen herstellen' klikken ?

edit: De search leverde btw genoeg resultaten op met een soortgelijk probleem, waaronder deze...

[ Voor 26% gewijzigd door Scott op 04-02-2007 15:15 ]

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:47

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Volgens mij moet je het icoontje er 2 onder hebben genaamd "map" en deze standaard zetten op "open".

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je de search had gebruikt, had je meer van dit soort topics gevonden. Overigens is je TS en titel niet volgens de policies, je draait Vista maar zet dat er niet bij ook niet in je OP.

Zoeken op GoT: http://gathering.tweakers...k+map+is+zoeken&where=GoT

Eerste got zoek resultaat: [XP] dubbelklikken op map leidt tot zoeken en niet tot open

Even wat meer initiatief en je kan zo alles vinden. Er is zelfs een Microsoft KB voor dit 'probleem'. Google er op los en je kan veel meer vinden.

Commandline FTW

• Fiddle
  • Niet online
ok hardstikke bedankt.

Tis trouwens WinXP met een Vista Skin ;).

Het uitvoeren van het volgende was de juiste oplosiing.:
regsvr32 /i shell32.dll

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Fiddle schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:29:
Tis trouwens WinXP met een Vista Skin ;).
Dit is dus de reden van de Policies voor het openen van een Topic. Vermeld ALTIJD je OS. Wij kunnen niet adhv plaatjes weten wat je precies draait. Als het bijvoorbeeld als XP uitziet, kan je alsnog Windowblind draaien op 98, of zoals jij nu doet, een Vista skin voor XP.

Maar goed dat het is gelukt.

Commandline FTW

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic nog sluiten - we willen dus inderdaad graag de Windows versie zien in je topic titel, daarnaast zien we ook nog graag wat eigen inzet terug :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.