Motorola SM56 software modem??????

Pagina: 1
Acties:

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:14
heeft iemand ervaring met dit ding??????? want hij loopt hier wel zooooooo ongelovelijk tragisch langzaam!!!! :( :(

ik dacht eerst dat het aan de server lag maar heb toen een oud 336k6 modempje geprobeerd en die was nog veel sneller!!!!!

En voor dat je begint dat ik kabel/adsl moet nemen, DAT KAN IK NIET!!!! :( :( :(
(ik woon in een gat)

Greetz Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Ja, ik heb er wel ervaring mee... ik ben er nu mee aan het i'netten :P
Ik heb er absoluut geen probs mee; zit altijd op 50666 of meer bps..., bij downloaden tussen 3 en 8 kb p/s, meestal 5.
Is natuurlijk niks i.v.m. kabel ofzo, maar ik kan er wel mee leven zo.
Maarreh, 't is een software-modem en als het goed is is de prestatie afhankelijk van je cpu.. misschien zit daar je prob. Aan de andere kant, ik had deze modem al in mijn vorige pc zitten met een P-133; dus moet kunnen.. Dus; met welke data-transfer verbindt'ie meestal? Ik heb wel eens gehad met andere drivers dattie met 33000 bps ging verbinden enzo. Ik gebruik nu de drivers van de motorola sm56 met rockwell chipset, en dat loopt prima.

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:14
Waar heb je die drivers gehaald????

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."