Toon posts:

[Firefox] Feed updates notificatie zoals in IE7, hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag al mijn webbrowser- en feedgerelateerde zaken in Firefox afhandelen.
Echter, ik zou graag willen dat Firefox feeds hetzelfde afhandelt in Internet Explorer 7, nl. dat je je Feeds lijst permanent links in je browser kunt hebben, en dat ze vet worden op het moment dat er iets nieuws is gepost.

Hoe Firefox het doet vind ik best een mooie oplossing, zowel het Bookmarks menu als de Bookmarks toolbar, maar ik mis het 'vet worden' van de items wanneer er iets nieuws is gepost.
Het principe van Feeds is dat het nieuws naar mij toe komt i.p.v. dat ik steeds aan het heen-en-weer sjezen ben, en ik denk dat IE7 dat netjes te pakken heeft.

Ik heb gezocht op Google en op de Firefox extensies site, verscheidene feedreaders uitgeprobeerd maar niks dat echt leek op hoe IE7 het doet.

Weet één van jullie daarom misschien of dit tóch mogelijk is, of waarom de Firefox-developers juist gekozen hebben om het niet zo te doen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je sage al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik inderdaad niet gezegd, maar ik heb Sage ook gebruikt.
Sage heeft ook geen ondersteuning voor notificatie - ik moest zelf kijken of er iets nieuws was gepost.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erachter:

Hoe krijg ik een notificatie als één van mijn feeds een nieuw item bevat: Gebruik boox.

Deze extensie zorgt ervoor dat een feed met een ongelezen item vet wordt afgedrukt, wat vergelijkbaar is met het Favorites Center van Internet Explorer 7.

Boox werkt alléén met de Bookmarks Sidebar. Hij laat je Bookmarks Toolbar daarentegen onaangeroerd.

Persoonlijk zou ik graag zien dat een oplossing gelijk aan het Favorites Center ook in Firefox wordt geïmplementeerd, dan zou het voor mij perfect zijn.
Voorlopig houd ik het hierbij, want over het algemeen heeft Firefox veel meer handige dingetjes in huis dan IE7.