Toon posts:

[HP Pavilion zv6066EA] Primaire geheugenslot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn geheugen in mn laptop vervangen, maar nu kwam ik erachter dat er twee geheugen sloten in zitten. Ik heb dus op de HP site gekeken, en hier staat op vermeld dat alleen servicepartners hier toegang tot mogen krijgen. Nu heb ik geen garantie meer en heb ook geen zin om veel geld te betalen voor iets wat ik waarschijnlijk ook zelf kan vervangen.

Verder heb ik op google gezocht naar een plaatje van het moederbord waar wat zit, maar dit leverde geen resultaat op. Ook op GoT heb ik gezocht, dit leverde ook geen resultaat op.

Weet een van jullie misschien waar ik deze geheugenslot kan vinden?

Alvast bedankt! :*)

Verwijderd

ik begrijp niet helemaal wat je nu wil weten ... wil je nu weten wat voor geheugen er in die laptop kan? of wil je weten waar het geheugen zich bevind?

als je zoekt op de website van hp zelf heb je zo een gebruikershandleiding waarin het beschreven staat. (overigens heb ik dit met een schokkende tijd van 2 minuten gevonden, ik krijg dus een beetje het idee dat je niet heeeeeel erg goed gezocht hebt)

• killerbee17
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06-2024
Je ene geheugenslot zit onderop, achter een duidelijk herkenbaar klepje. De tweede zit onder je toetsenbord.

wwweet ik veel...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 01:06:
ik begrijp niet helemaal wat je nu wil weten ... wil je nu weten wat voor geheugen er in die laptop kan? of wil je weten waar het geheugen zich bevind?

als je zoekt op de website van hp zelf heb je zo een gebruikershandleiding waarin het beschreven staat. (overigens heb ik dit met een schokkende tijd van 2 minuten gevonden, ik krijg dus een beetje het idee dat je niet heeeeeel erg goed gezocht hebt)
Ik heb na een schokkende tijd van anderhalve minuut gebruikershandleiding gevonden, en als je daar dan ook even in gelezen hebt, zag je staan dat:
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:34:
Ik heb dus op de HP site gekeken, en hier staat op vermeld dat alleen servicepartners hier toegang tot mogen krijgen.
ik krijg dus een beetje het idee dat je niet heeeeeeeeel erg goed gelezen hebt.

@killerbee:
Bedankt! Is hier makkelijk bij te komen?

Edit"
toetstbord eruit gehaald, stikkertje eraf:
gevonden!

Bedank killerbee! >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 18:27 ]