[Vista] Taakbeheer -> Visualisatie?

Pagina: 1
Acties:

• Skit3000
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-03 23:59
Even een korte vraag, weet iemand van jullie wat je kan doen met het menu item "Visualisatie" als je in Windows Taakbeheer van Vista op een proces klikt met rechts? Al stond er nu Virtualisatie had ik het wel geweten, maar ik kan me er nu niets bij voorstellen.

Bedankt

Verwijderd

Ik heb de Engelse Vista, hier staat 'Virtualization', ik neem aan dat we het over hetzelfde hebben. ;)

Virtualization houdt in dat Vista soort van virtuele omgeving creëert voor het proces, met name bedoeld om compatabiliteit te behouden. Zo hebben programma's die onder normale rechten draaien geen mogelijkheid meer om in Program Files etc te schrijven, waardoor die normaal gesproken stuk zouden lopen. Vista lost dit met Virtualization op door ze in toch te laten schrijven, maar dan niet in Program Files zelf, maar in de zogenaamde 'Virtual Store'. Zo zullen er wel meer dingen zijn dat het doet, dit is er maar een voorbeeld van. :)

• Skit3000
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-03 23:59
Oke, dan snap ik 'm, is dus gewoon een vertaalfout in Vista denk ik? Ik heb drie keer gekeken maar er staat echt Visualisatie in plaats van Virtualisatie :P

Bedankt ook voor de heldere uitleg over wat het precies doet :)

Verwijderd

Ja ik denk dat het gewoon een vertaalfout is inderdaad :) Of ik heb het nu over totaal iets anders maar dat zal wel niet :P

Graag gedaan :)