Toon posts:

Programma om de ene sound te dempen als het ander aangaat.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vlieg veel met Flight Simulator. Hierbij moet je via je headset contact houden met de luchtverkeersleiding, maar omdat wanneer ik moet praten met de luchtverkeersleiding de motoren wel erg hard klinken, zou ik graag willen dat het geluid van mijn motoren zachter gaan op het moment dat de luchtverkeersleiding begint te praten.

Wat voor een soort programmatje bestaat hiervoor en welke vinden jullie het handigste?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-07 07:41

SeatRider

Hips don't lie

Je bedoelt dus de verschillende effecten van allemaal 1 bron, te weten het spel. Dat gaat je denk ik niet lukken met een generiek tooltje, als het geen instelling in het pakket is wordt het denk ik lastig.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Het komt niet allemaal uit Flight Simulator.

Het motorgeluid komt uit Flight Simulator, maar het geluid van de luchtverkeersleiding komt uit teamspeak.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:47
Volgens de beschrijving kan dit wat je wil.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uitgeprobeerd, het valt me op dat die geen enkel programma wil herkennen als programma dat die kan muten. Zelfs skype zoals in de aankondigingstekst staat wil die niet pakken.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een andere oplossing hiervoor?
- een programma
- een andere oplossing
Modbreak:Zou je niet binnen 24 uur je topic willen kicken?

[ Voor 27% gewijzigd door Spider.007 op 04-02-2007 11:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hiervoor!!

Ik hoop dat iemand nog een programma weet?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:00:
Sorry hiervoor!!

Ik hoop dat iemand nog een programma weet?
Er was ooit een planning dat Vista per bron volume control zou hebben. Of dat er ook inzit weet ik niet en of het ook je FlightSim geluidsbron kan verlagen als de tower aanstaat weet ik ook niet.

Voor de rest heb je echt per bron volume control nodig, wat voor zover ik weet kan dit alleen met indievolume & vista (er was al eerder een topic hierover).

[ Voor 30% gewijzigd door TweakerNummer op 04-02-2007 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok.

Ik heb het met indievolume geprobeerd, dit is echter alleen een testversie.
Hierin werkt de volumecontrol volgens mij nog niet want hij herkent niet eens skype zoals in de inleiding van het product vermeld staat.

Zou dit kunnen?

Verwijderd

Windows Vista kan dat ;)
Pagina: 1