Toon posts:

[C/OpenSSL] SSL based authenticatie

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met 't schrijven van een eigen webserver. Ik wil o.a. de mogelijkheid bieden dat clients zich met behulp van een SSL certificaat authentiseren. Ik heb naar mijn idee de code al, maar 't werkt niet. Zonder de SSL authenticatie werken de HTTPS verbindingen prima. Ik gebruik SSL_CTX_set_verify() en bijbehorende andere functies, maar ik krijg 't maar niet werkend. Soms werkt 't wel, soms niet. Snap er geen kont van.

De code is te vinden via www.disney.com Het gaat om de functie ssl_binding() in libssl.c (regel 122 t/m 166).

Ik hoop dat er iemand is die me op weg kan helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 03-02-2007 17:51 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Helaas, die vlieger gaat niet op ;)
Het is hier niet de bedoeling dat je je code dumpt en dat wij je probleem even voor je oplossen. GoT is géén afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen. Zie ook ons beleid in kwestie daarover.

Je bent hier van harte welkom met conrete vragen over implementatie details etc, maar de manier waarop je dat nu doet gaat hier dus niet werken. Ik adviseer je dan ook om ons beleid even door te nemen (en de quickstart) voordat je een nieuw topic opent.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 03-02-2007 17:53 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.