EXTERN(!!) TV-kaart met PAL60

Pagina: 1
Acties:

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08-2025
Ok, Ik heb me echt kapot gezocht, al een uur of 2/3 denk ik, op google, tweakers etc. naar een externe, usb, tv-kaart die pal 60 ondersteunt. Het liefst van pinnacle of hauppage, maar andere merk kan ook wel. Ik wil alleen maar ntsc games spelen op me cube, en wil misschien ook me 360 (er zijn een paar games die 60hz only zijn) aansluiten op de me laptop.
Als iemand een oplossing heeft, u bent wonderlijk.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik denk dat je met dit al aardig ver komt...

Ook hier geeft een Ctrl+F op 'USB' toch al aardig wat resultaten.. Je maakt mij niet wijs dat er geen enkele is die PAL60 spreekt ;)

[ Voor 46% gewijzigd door TheZeroorez op 03-02-2007 17:28 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

PAL60? Bedoel je niet NTSC (welke 60hz is)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• naturalcool
nee, zeker pal 60, ntsc games op een pal machine...
Overigens the_zeroorez, als je me eentje kan aanwijzen die wel pal60 ondersteunt dan ben je de man.

• naturalcool
mag ik hier een kickje geven...? ik ben namelijk best wel wanhopig...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

Je wilt dus je cube aansluiten aan je laptop?
Ik zou het niet eens proberen. Technisch is het uiteraard prima mogelijk.
Het nadeel is dat een tv-kaart altijd voor een vertraging zorgt. Spellen spelen is niet fijn als het beeld 2 seconden achterloopt op de controls.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet er ook 1 hebben zonder hardware matige encoder/decoder. Dit zorgen altijd voor een vertraging.

• naturalcool
ik had vroeger een tv kaart op me pc, dat was prima te spelen. Nu moet ik een externe tv-kaart hebben omdat ik nu een laptop heb.
Met of zonder vertraging boeit me niet echt beel als de kaart maar pal60 ondersteunt.
Pagina: 1