hallo,
Ik wilde vandaag een onv. 14 cm speaker die ik van me broer had gekregen aansluiten op mijn budget 2.1 speakersetje.
Eerst de speaker er gewoon bij aan gehangen en dat werkte wel alleen de bass was niet goed omdat het setje niet genoeg vermogen heeft. Toen heb ik de originele kleine bass speaker afgekoppeld en alleen de nieuwe speaker eraan gehangen en toen was het geluid een stuk beter dan eerst.
Ik ging aan het meten en de nieuwe speaker kon gemakkelijk in de origenele klankkast. Dus ik een gat zagen en toen ging het fout
Ik kwam met de decoupeerzaag iets tegen de transformator aan. Een stuk of wat windingen zijn dus doormidden gezaagd. Nu werkt het speakersetje dus niet meer.
Hij was gelukkig ook maar 15 euro en de speakers afzondelijk werken nog wel.
Hoe kan ik vinden wat voor een transformator ik nodig heb ?
Er staat helemaal nix op. Het is een transformator met gesloten metalen kern.
Werkt inputspanning is 230v 50hz.
De kosten moet eigenlijk wel zo ongeveer onder de 5 euro blijven.
Ik wilde vandaag een onv. 14 cm speaker die ik van me broer had gekregen aansluiten op mijn budget 2.1 speakersetje.
Eerst de speaker er gewoon bij aan gehangen en dat werkte wel alleen de bass was niet goed omdat het setje niet genoeg vermogen heeft. Toen heb ik de originele kleine bass speaker afgekoppeld en alleen de nieuwe speaker eraan gehangen en toen was het geluid een stuk beter dan eerst.
Ik ging aan het meten en de nieuwe speaker kon gemakkelijk in de origenele klankkast. Dus ik een gat zagen en toen ging het fout
Hij was gelukkig ook maar 15 euro en de speakers afzondelijk werken nog wel.
Hoe kan ik vinden wat voor een transformator ik nodig heb ?
Er staat helemaal nix op. Het is een transformator met gesloten metalen kern.
Werkt inputspanning is 230v 50hz.
De kosten moet eigenlijk wel zo ongeveer onder de 5 euro blijven.