Toon posts:

Welke volgorde?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik ben op dit moment in bezit van een nieuwe c2d e6600 en een Asrock dual vsta.Graag wil ik deze krengen gebruiken om m'n pc een boost te geven.Nu weet ik alleen nog niet of ik eerst de hardeschijf moet formateren en dan het nieuwe spul erin moet zetten of dat ik het andersom moet doen.Ik heb de search functie gebruikt en heb niks kunnen vinden voor mijn vraag.

Alvast Bedankt!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als je van chipset veranderd (kan ik niet opmaken uit je post) zal je Windows toch opnieuw moeten installeren, dus of je daarvoor of daarna nu je HDD formatteerd zie ik geen verschil tussen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ik zou zelf formatteren, de nieuwe hardware installeren en dan windows er op zetten..

Het is ook niet onhandig om alvast de drivers op de hd te zetten (uiteraard niet op de te formatteren partitie) omdat je dan na de install direct je drivers kan installeren

[ Voor 51% gewijzigd door 418O2 op 03-02-2007 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik nu een socket 754 moederbord met daarop een amd 64 3400+ dus dat wordt dan toch eerst hd formateren en dan de onderdelen erin zetten.

Verwijderd

Topicstarter
ok thx iedereen :) dan kan wat mij betreft hier een slotje op

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:06:
ik gebruik nu een socket 754 moederbord met daarop een amd 64 3400+ dus dat wordt dan toch eerst hd formateren en dan de onderdelen erin zetten.
hd formateren kan ook tijdens windows setup dus waarom zou je die moeite vooraf doen?

En aangezien je naar een hele andere chipset gaat zal je wel moeten her-installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 03-02-2007 17:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:53
tenzij je van raid controllers gebruik maakt die windows niet kent, is een her-installatie niet altijd nodig
(al is wel het beste wat je kunt doen overigens)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1