Laadproblemen met Splinter Cell: Double Agent

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-06 12:11

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
IK heb reeds dit spel gekocht 2 weken terug maar loop steeds tegen dezelfde problemen op: alles in het eerste level kan ik steeds laden maar alle levels daarna lijkt de PC wel alsof hij in een eeuwig durende loop zit, ofwel de PC blijft enkel laden van het level en reageert verder nergens op (wel loopt de indicator door!). Dit heb ik al met verschillende savegames geprobeert en zelfs met een schone setup!

Wie kan mij verder helpen? :?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb al eerst gezocht in de faq en zelfs het Double Agent forum topic, echter niemand die een oplossing bied of antwoord geeft :'(

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Ik had ook aardig wat problemen. Ik had het opgelost door SC:DA te verwijderen en te herinstalleren, en daarbij te kiezen om DirectX 9.0c door de installer te laten installeren. Ik heb geen idee waarom, maar schijnbaar worden er extra bestanden geinstalleerd, die ik in ieder geval niet bij een normale DX9 installatie had. Daarna liep het spel bij mij vlekkeloos.

hoi

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Dit had ik al geupdate en lag het niet aan...werkt nog steeds niet met geen ENKEL level behalve level 1 laden :(
Vraag me echt af wat het kan zijn nu..zelfs lage settings helpen niet..