30x sf175s + gw5000-dt op oost
Ik heb zelf ook een asus v 6600 dlx,
Als ik mijn benchmarks vergelijk met die van een Asus V7100 in een vergelijkbaar systeem, moet konstateren dat mijn kaart vaak sneller is, vooral als je hem ook nog overklokt zoals ik (core 145 memory 211 mHz)
TV out is vergelijkbaar.
Powerconsumptie is bij de Asus v6600 wel veel hoger dan bij een Asus V7100
Als ik mijn benchmarks vergelijk met die van een Asus V7100 in een vergelijkbaar systeem, moet konstateren dat mijn kaart vaak sneller is, vooral als je hem ook nog overklokt zoals ik (core 145 memory 211 mHz)
TV out is vergelijkbaar.
Powerconsumptie is bij de Asus v6600 wel veel hoger dan bij een Asus V7100
P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"
Verwijderd
Ja, klopt, alleen als de V7100 dan minder trekt van
het mobo, kun je die vet oerclocken net als bij mij.
(Core en Mem op 240 Mhz!)
Is maar een ideeke
het mobo, kun je die vet oerclocken net als bij mij.
(Core en Mem op 240 Mhz!)
Is maar een ideeke
Verwijderd
Ik zou het in iedergeval niet doen. Ik denk zelfs dat je er op achteruit gaat als je dat doet. klok de kaart mieschien over en dan heb je hem zeker sneller als een 7100.
EN hoevel sneller mag dat dan wel niet zijn. 30 frames?
40%?
Ik denk dat het verschil er wel is, maar dat je daar echt niet veel van zal merken.
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, doe gewoon een paar benches.
Als het vershil zo erg is dat je haperingen in je games gaat zien, of groter is dan 15%. Dan zou ik het nog overwegen, anders zou je je pa gewoon een heel groot plezier kunnen doen.
Maar dat ligt natuurlijk an jezelf.
40%?
Ik denk dat het verschil er wel is, maar dat je daar echt niet veel van zal merken.
Als ik jou was zou ik het gewoon proberen, doe gewoon een paar benches.
Als het vershil zo erg is dat je haperingen in je games gaat zien, of groter is dan 15%. Dan zou ik het nog overwegen, anders zou je je pa gewoon een heel groot plezier kunnen doen.
Maar dat ligt natuurlijk an jezelf.