In Outlook heb je verschillende typen velden waarin je gegevens van een contactpersoon kan invoegen. Bijvoorbeeld "telefoon werk", "telefoon thuis", "auto telefoon". Veel van die velden gebruik ik niet dus wil ik er paar een andere naam geven. Ik bel bv veel met rebtelnummers en wil dan ook een veld veranderen in "Rebtel mobiel" en "rebtel vast". Ik kan nergens vinden of dit mogelijk is, weet iemand dit
Moet echt het veld veranderen of alleen de omschrijving ervoor???
Want als het alleen de omschrijving ervoor is dan zou ik gewoon een nieuw formulier maken met eeen invoer en leesweergave. Dan kun je alle tekstjes aanpassen.
Dan nog even instellen dat je dat formulier bij alle contactpersonnen wilt gebruiken en klaar.
Want als het alleen de omschrijving ervoor is dan zou ik gewoon een nieuw formulier maken met eeen invoer en leesweergave. Dan kun je alle tekstjes aanpassen.
Dan nog even instellen dat je dat formulier bij alle contactpersonnen wilt gebruiken en klaar.
Nee het moeten echt die velden zijn. De reden dat ik dat wil is omdat ik hem sync met mijn MDA Vario II en deze moet de velden ook overnemen want daar heb ik ze juist nodig.